خبرهای داغ:
فرمانده برتر ناحیه مقاومت بسیج در جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
فرمانده برتر ناحیه مقاومت بسیج در جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: چنانچه شاخصه های مورد تاکید رهبری در سند اعتلای 10ساله بسیج را در دستور کار خودمان قرار دهیم موفق هستیم.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۹۱
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائنات صبح امروز (29مهر) در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار داشت: فلسفه برگزاری جشنواره تحقق اهداف و انتظارات رهبری است.

وی عنوان کرد: نامگذاری جشنواره به نام مالک اشتر از فرماندهان و یاران امام علی(ع) به دلیل ویژگی های برجسته ایشان در بصیرت، ولایت مداری، احساس مسئولیت، شجاعت درعین ایمان، اخلاص، تقوا، تواضع و معنویت است که به شخصیتی برجسته و الگو تبدیل شده است و امروزه بسیجیان و پاسداران باید از رفتار و اعمال مالک اشتر درس بگیرند.

فرمانده برتر ناحیه مقاومت در جشنواره مالک اشتر سپاه استان افزود: استناد به سخن ولایت هنگام تایید سند اعتلای بسیج که از سال ۱۴۰۰شروع و تا ۱۴۱۰ادامه دارد رهبری می فرمایند " من اطمینان دارم نیروهای با تدبیر و با انگیزه در بسیج و سپاه می توانند این مسیر را طی کنند " البته ایشان شرط‌هایی را گذاشتند از جمله توکل به خدا و اعتماد به وعده های الهی، حفظ انگیزه و بکارگیری نیروهایی که اثرگذار و اثربخش باشند و دیگر رصد و نظارت بر برنامه هاست.

وی با بیان اینکه در طول سال همواره تلاش کردیم موفقیت هایی را بدست بیاوریم افزود: چنانچه این شاخصه های مورد تاکید رهبری را در دستور کار خودمان قرار دهیم موفق هستیم.

فرحبخش ثانی با اشاره به عوامل موفقیت ناحیه سپاه قائنات گفت: اشراف فرماندهی در بخشهای حوزه ای، سرزمینی، فرصت ها و تهدیدات در جامعه ضروری است و برنامه ریزی و هدف گذاری باید لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد به جوانان در واگذاری مسئولیت ها همراه با هدایت، مدیریت صحیح منابع مالی و سرمایه انسانی و شفافیت منابع مالی لازم است.

فرمانده برتر ناحیه مقاومت در جشنواره مالک اشتر سپاه استان گفت: سرمایه انسانی مهمترین بخش در ادارات است و استفاده از تجربیات موفق رده های دیگر و تعامل سازنده با ادارات شهرستان ، امامت جمعه و مسئولین را مدنظر داشتیم و در سال ۹۹ توانستیم در هفته دفاع مقدس تجلیل از ۳۵۰ رزمندگان دفاع مقدس و امسال تجلیل از ۱۰۰نفر را داشته باشیم.

وی ادامه داد: برخورد منطقی با انتقادات، بهره گیری از نظر جمعی در تصمیمات، رصد کمی و کیفی از برنامه ها، حضور مردمی ارکان سپاه پاسداران  بین مردم و با مردم از دیگر فعالیت هایی ما است.

فرحبخش ثانی خاطرنشان کرد: نمود واقعی هیئت های اندیشه ورز، همدلی و همکاری بین پاسداران، سربازان و بسیجیان، توجه و تشویق نیروها، تعامل و هماهنگی با رده های مافوق استان و ارسال گزارشات به استان را در اولویت کار قرار دادیم.

وی عنوان کرد: ارتباط با وابستگان، پیشکسوتان و ایثارگران و غلبه بر فضای مجازی که این بستر خیلی کارهای ما را  در اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به مردم در رزمایش کمک‌های، ومنانه و طرح شهید سلیمانی سهولت می بخشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در پایان گفت: لازمه پیشرفت و موفقیتها استمرار و حرکت به جلو و بدون توقف است و هر مسئولیت که به ما سپرده شد بی وقفه کار و تلاش کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها