مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت استان البرز خبر داد؛
اسفندیاری گفت:فردا ساعت 17تیم فوتسال مقاومت البرز در هفته پنجم لیگ برتر میزبان تیم شهروند ساری است و تیم مقاومت البرز تاکنون با سه برد،یک مساوی و یک باخت در سکوی چهارم این مسابقات قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۹۳
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اسفندیاری مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم لیگ برتری فوتسال مقاومت البرز با حمایت سپاه استان ، هیئت امناء و، هیات فوتبال ، اداره کل ورزش و‌ جوانان ، دستگاه های اجرایی به ویژه شورای اسلامی و‌ شهرداری کرج چندین سال است در عرصه مسابقات حرفه ای فعالیت می کند، امسال نیز که یازدهمین سال است در عرصه لیگ حرفه ای کشوری به عنوان تنها تیم لیگ برتری و نماینده استان البرز حضور دارد.

میزبانی تیم لیگ برتری فوتسال مقاومت البرز از تیم شهروند ساری

وی افزود: فردا ساعت 17تیم لیگ برتری فوتسال مقاومت البرز در هفته پنجم لیگ برتر میزبان تیم شهروند ساری است و تیم مقاومت البرز تاکنون با سه برد و یک مساوی و یک باخت در سکوی چهارم این مسابقات قرار دارد.
اسفندیاری عنوان کرد: امیدواریم با حمایت های دکتر حیدرنیا ریاست محترم هیئت امناء بتوانیم سکوی قهرمانی را امسال بدست بیاوریم و بتوانیم دل مردم استان و خانواده شهداء را شاد کنیم.
وی یادآور شد: بازی فردا به صورت زنده از شبکه استانی البرز پخش خواهد شد.ایشان اذعان داشت: اعضاء تیم مقاومت البرز شامل پایوران، سربازان و عموم مردم است و این تیم از اعضای بومی و محلی بودن در سطح استان به تیم در سطح کشوری تبدیل شده و در لیگ سه ، دو ، یک کشور قهرمان شدیم و به لیگ برتر کشوری راه یافتیم.
مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز خاطر نشان کرد: هدف این تیم بیان این موضوع است که با حداقل ها نیز می توان رشد و ارتقاء داشت و در سطح کشوری و ورزش حرفه ای فعالیت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها