خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد

ضرورت توجه به شفافیت مالی و مبارزه با فساد در شهرداری

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یکی از نکات مهم و اساسی در شهرداری مبارزه با فساد و توجه به شفافیت مالی است که باید مورد توجه شهرداری باشد، ما باید از سرمایه‌گذار با کار کارشناسی شده حمایت و با ویژه‌خواری و رانت‌خواری مبارزه کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۴۳۱۰
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله شعبانی موثقی در آئین تکریم و معارفه شهردار همدان که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات عباس صوفی، شهردار سابق و مجید شاکری سرپرست شهرداری و شورای شهر سابق اظهار داشت: من شاهد زحمات خوب مسئولین سابق بوده‌ام البته نواقصی هم در کار بود اما برای مدیریت شهری زحمت کشیده شده است.

وی با بیان اینکه در دوره مدیریت عباس صوفی حاشیه شهر همدان مورد توجه قرار گرفت که جای قدردانی دارد، گفت: از شورای فعلی نیز تشکر می‌کنم که با روحیه انقلابی و جهادی زحمت کشیدند و طی فرآیندی شهردار جدید را انتخاب کردند ما هم به این انتخاب احترام می‌گذاریم و آرزوی موفقیت برای سید مسعود حسینی در این مسئولیت داریم که با قدرت و قوت ادامه دهنده راه مسئولین قبل باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه همه باید به شهردار و شورای فعلی کمک کنند، ابراز داشت: اختلاف سلیقه در کارها طبیعی است و قرار نیست همه مانند هم فکر کنند و این شهر کار به زمین مانده زیاد دارد و این اختلاف سلایق باید کارها را رو به بهتر شدن پیش ببرد.

وی با بیان اینکه نیازمند آن هستیم با همکاری هم نگذاریم کار مردم زمین بماند، گفت: توجه به ضوابط شهر اسلامی موضوعی است که باید مورد توجه شهردار قرار گیرد.

شعبانی با تاکید بر حفظ حرمت مردم و رعایت اخلاق در برخورد با ارباب رجوع در ادارات تصریح کرد: مجموعه شهرداری بسیار می‌تواند در رضایتمندی مردم موثر باشد.

وی با بیان اینکه یکی از نکات مهم و اساسی در شهرداری مبارزه با فساد و توجه به شفافیت مالی است که باید مورد توجه شهرداری باشد، ادامه داد: ما باید از سرمایه‌گذار با کار کارشناسی شده حمایت و با ویژه‌خواری و رانت‌خواری مبارزه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با مسئولان و نهادهای حاکمیتی همان رفتاری را انجام دهید که با مردم رفتار می‌کنید، عنوان کرد: برخورد عدالت‌آمیز بین مردم و برخی از نهادها باید محسوس باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین برای مردم خدمت می‌کنند و میزها و مسئولیت‌ها دست به دست می‌شود، گفت: آنچه ماندگار است خدمت به مردم است و باید این فرصت را مغتنم بشماریم.

شعبانی خاطرنشان کرد: در عزل و نصب‌ها باید قانون مدار باشیم و به گفته خود عمل کنیم؛ جامعه‌ای که در آن قانون حاکم است، زیباست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات