اولین همایش استانی نماز در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با حضور حجت الاسلام گودرزی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی الامر، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، حجت الاسلام علیمحمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۳۹۸
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین همایش استانی نماز در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  با حضور حجت الاسلام گودرزی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی الامر، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، حجت الاسلام علیمحمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.

سردار شاکرمی در این همایش گفت: نماز یکی از نعمات بزرگ الهی و بهترین وسیله برای پالایش و تقویت معنویت است که انسان می تواند با نماز سلامت روحی و روانی خود را تقویت کند و خود را از چالش ها و آسیب ها دور سازد.

وی اظهار کرد: یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه تبیین منزلت و اهمیت نماز در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقيه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) نیز در این همایش گفت: تقویت قدرت معنوی سپاه و معنویت بخشی به کارکنان سپاه و تلاش برای فعال نمودن ظرفیت های بالقوه علمی، فرهنگی و هنری در سپاه برای ترویج فرهنگ نورانی نماز از مهمترین اهداف این همایش و اجلاسیه تخصصی نماز است.

دراین همایش از خادمین و فعالان حوزه نماز، ائمه جماعت و تولیدات برتر حوزه های هنری، شعر، موسیقی، تئاتر، خوشنویسی و نقاشی تجلیل بعمل آمد. برگزیدگان تولیدات فاخر به اجلاسیه نهایی نماز که آذر ماه امسال در سطح ستاد کل سپاه پاسداران برگزار می شود، راه خواهند یافت.

این همایش با شعار "نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه" و با هدف ارتقاء سطح منزلت نماز در بین پاسداران و سربازان وظیفه سپاه برگزار شد.

ارسال نظرات