خبرهای داغ:
سردار آتانی گفت: ما برای برقرای امنیت کشور فقط حرف نمی‌زنیم بلکه سند اهالی قزوین، عمل موفقيت‌آميز آنان در مناطق عملیاتی شمال‌غرب بوده که باید به جامعه منتقل نمایید.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۲۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با فرماندهان پیشکسوت در حسینیه تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين، ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت رسول‌ اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: شما فرماندهان پیشکسوت در ایام دفاع مقدس با رزم غرورآفرینتان بارها خنده برلبان مبارک امام راحل(ره) جاری نموده و امروز نیز با حضور مستمر در عرصه‌های گوناگون امید و نشاط و انگیزه را در بین تمامی افراد جامعه زنده نگه داشته اید.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) در شأن فرماندهان حاضر در جلسه پرداخت و گفت: از ویژگی‌های انسان مؤمن این است که تن و جسمش از دست او خسته شوند، در عین‌حال این از جمله ویژگی‌های شما مجاهدان فی سبیل الله است که با حضور غرورآفرین خود در مناطق عملیاتی شمال‌غرب همانند یک جوان پرانرژی و بانشاط شگفتی آفریدید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در برابر عظمت عمل شما فرماندهان همین بس که شما عزیزان در استمرار خط عاشورا به مناطق عملیاتی شمال‌غرب تلاش نموده و فداکاری و پشتیبانی هایتان که با اشتیاق و داوطلبانه در آن مناطق حضور یافتید اثربخشی عظیمی در بین پاسداران و بسیجیان جوان داشته است.

وی تصریح کرد: شما رزمندگان پیشکسوت با حضورتان در جامعه و در بین پایگاه‌ها و حوزه‌های مختلف ثابت کرده‌ايد هنگامی‌که سخن می‌گویید آن عمل را در گذشته انجام داده‌اید، شما نقطه اتکای جوانان در جبهه‌های نبرد علیه دشمن هستید.

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران به تجربه گرانبهای شما در مناطق مرزی شمال‌غرب احتیاج دارد زیرا فرصت‌های بسیاری که شما بوجود آورده‌اید در هیچ یک از اسناد آموزشی وجود ندارد اما شما عزيزان آن را کسب نموده‌اید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: پیشکسوتان نه تنها فرماندهان گردان‌های مختلف بلکه به معنای حقیقی فرمانده سپاه پاسداران استان قزوين هستند، بنده با افتخار اعلام می‌کنم که در سپاه پاسداران صاحب الامر(عج) استان قزوين، امانتدار شما جوانمردان هستم و از شما تقاضا دارم تا بنده را یاری فرمائید تا امانت شما را بدرستی حفظ نموده و به فرد دیگری بسپارم. بنده در عرصه‌های گوناگون حیطه مسئوليتم از رهنمودهای شما برخوردار گشته‌ام و همچنان به مشاوره شما احتیاج دارم.

مقام ارشد نظامی استان گفت: تمامی افراد از جمله‌ سربازان و بسیجیان و کادر تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) و همچنین عزیزان پیشکسوت که در این ماموریت عظیم حضور يافته‌اید، خط شکنان جبهه‌های نبرد علیه دشمن هستید.

سردار آتانی در پایان گفت: ما برای برقرای امنیت کشور فقط حرف نمی‌زنیم بلکه سند اهالی قزوین، عمل موفقيت‌آميز آنان در مناطق عملیاتی شمال‌غرب بوده که باید به جامعه منتقل نمایید تا همه در جریان رشادت‌های عظیم رزمندگان اسلام در آن مناطق قرار گیرند.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها