خبرهای داغ:
در شهرستان روانسر صورت گرفت؛

اقدام مشترک روحانیون شیعه و اهل سنت در حل مشکلات مردم

نشست تخصصی آموزش حل مسئله با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، امامان محله و روحانیون اهل سنت در شهرستان روانسر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۶۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نشست تخصصی آموزش حل مسئله با حضور حجت الاسلام مهدی کارگر معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و حجت‌الاسلام طاهری نیا راهیار بنیاد هدایت در استان کرمانشاه و با شرکت امامان محله و روحانیون اهل سنت در شهرستان روانسر برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی کارگر در این نشست که با هدف ارتقای خدمت رسانی مساجد انجام شد اظهار کرد: برگزاری مهرواره اوج برهم افزایی و وحدت حول محور ولایت فقیه و مشترکات تأکید دارد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مساجد علاوه بر اینکه محل عبادت و راز و نیاز هستند باید مأمنی برای رفع مشکلات و درمان دردهای اجتماعی مردم باشند.

در ادامه حجت الاسلام طاهری نیا با اشاره به جایگاه مساجد اظهار کرد: حل مشکلات و مسائل مختلف جامعه و هر محله باید با محوریت مسجد و امام محله و با مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم حل شود.

راهیار بنیاد هدایت در استان کرمانشاه بیان کرد: برون رفت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی، جز در سایه ولایت و تبعیت محض از ولی امر مسلمین میسر نخواهد شد و امامان محله فرماندهان این جبهه فرهنگی هستند.

گفتنی است، در این نشست به آموزش مهارت‌های حل مسئله، اولویت بندی مسائل و راهکارهای آن پرداخته و تبادل نظر شد و این آموزش‌ها مورد توجه و اقبال ماموستاها و امامان محله قرار گرفت.

ارسال نظرات