خبرهای داغ:

همایش هیئت هاي ورزشی بسیج استان سمنان برگزار شد

همايش هیئت هاي ورزشی بسیج استان سمنان به مدت یک روز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۸۲
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲

  همایش هیئت هاي ورزشی بسیج استان سمنان برگزار شدبه گزارش خبرنگار بسیج؛محمد مطهری نژاد معاون تربیت بدنی استان سمنان در این همايش از تلاش های روئساو نائب رئیسان ورزش بسیج استان قدردانی و بر تقویت تعامل و برنامه ریزی در هیئت ها با بخش های تخصصی اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد.
وی افزود : فعالیت های حرکتی و جسمانی مردم در دوران کرونا تاثیر بسیار زیادی بر ارتقاءسطح سیستم ایمنی افراد دارد و ورزش پارامتری موثر در نشاط اجتماعی جامعه می باشد.
ایشان در ادامه از ظرفیت های بالای استان در تحول در ورزش از حیث کمی و کیفی خبر داد و خاطر نشان کرد با یک برنامه ریزی مناسب در حوزه ورزش های بومی و محلی ، قهرمانی می توان استعدادهای زیادی را شکوفا و شاهد به ثمر نشستن آنان در سکوهای ملی و جهانی بود.
محمد مطهری نژاد به تعاملات بسیار خوب بسیج ورزشکاران با ورزش بسیج استان اشاره کرد و وحدت و همدلی ، اخلاص در برنامه ها، همت و پشتکار و برداشتن موانع در حوزه ورزش را از ویژگی های بارز روئسا و نائب رئیسان رشته‌ های ورزش بسیج استان سمنان برشمرد و بر تداوم اقدامات و فعالیت های ورزشی تاکید کرد.
در این همایش احکام ورزشی روئسا و نائب رئیسان در رشته های فوتبال، ورزش های هوایی، تیراندازی،دارت ،همگانی ،والیبال ،پینگ پنگ، شنا ، نجات غریق ، تیر و کمان ،کاراته، تکواندو و... توسط جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان به آنان اعطا و از تلاش های آنان در سال ۱۳۹۹ قدردانی شد.
در این جلسه روئسا تعدادی از رشته های ورزشی فوتبال، ورزش پاراگلایدر و... نقطه نظرات خود را اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار