نمایشگاه تولیدات و مشاغل خانگی توسط پایگاه ام سلمه برگزار شد

همزمان با هفته وحدت نمایشگاه تولیدات و مشاغل خانگی توسط پایگاه ام سلمه از حوزه مقاومت فاطمیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۹۰
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، پایگاه ام سلمه ازپایگاه‌های تابعه‌ی حوزه مقاومت فاطمیه از ناحیه ثاراله یزد همزمان با هفته وحدت نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عنوان نمایشگاه مشاغل خانگی پیامبر اعظم (ص) برگزار نمود.
این نمایشگاه با هدف معرفی تولیدات خانگی بانوان خانه دار و ایجاد بازار فروش برای این محصولات از روز پنجشنبه مورخ ۲۹ مهرماه با همکاری پایگاه برادران امام‌جعفرصادق (ع) به مدت یک هفته در محل خیابان امام خمینی انتهای خیابان دانش حسینیه قمربنی هاشم (ع) آغاز به کار کرد.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه ثارالله یزد با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و لزوم تمدن سازی نوین اسلامی به نقش حلقه‌های میانی جامعه در ایجاد این بستر اشاره کرد ومحورقراردادن مساجد و حسینیه‌ها در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی را عامل موفقیت دانست.
وی در ادامه به لزوم تکمیل زنجیره تولیدات خانگی اشاره کرد و عنوان نمود انچه تکمیل کننده چنین حرکات جهادی است برنامه ریزی برای پاسخگویی به نیاز‌های حوزه استحفاظی پایگاه، حوزه یا ناحیه و... است
همچنین استفاده از تجربیات نمونه‌های موفق داخلی و خارجی را فرصت مناسبی برای گسترش مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد ملی دانست.

در ادامه، مراسم با مدیحه سرایی در وصف حضرت محمدمصطفی (ص) مزین شد.

ارسال نظرات