در نشست بصیرتی عنوان شد؛

جوانان مخاطب اصلی برنامه های شیطانی دشمن هستند

حجت الاسلام فرامرزی در نشست بصیرتی دبیرستان شهید بهشتی منج گفت: امروز دشمن در صدد است با سواستفاده از رسانه و فضای مجازی در افکار عمومی نفوذ پیدا کند
کد خبر: ۹۳۸۴۶۲۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی در دبیرستان شهید بهشتی منج از توابع شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام هدایت فرامرزی کارشناس سیاسی در دبیرستان شهید بهشتی بخش منج به تشریح پیروزی انقلاب اسلامی که سرآغاز تحولات گسترده عمیق و فزاینده در ایران و بسیاری از كشورهای جهان شد پرداخت.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی موجب درهم شكسته شدن هیمنه استكبار جهانی گشته و ثابت كرد چگونه بسیاری از ناممكن‌ها با اراده جمعی یك ملت و با توكّل به خداوند متعال ممكن می شود و یك رژیم تا دندان مسلّح و برخوردار از حمایت‌های همه جانبه قدرت‌های بزرگ با دست خالی مردم به زانو در آمد.

کارشناس سیاسی تصریح نمود: انقلاب اسلامی در همه‌ ابعاد فردی و اجتماعی، داخلی و خارجی، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی اهداف بسیار بلندی برای حكومت ترسیم نموده است كه این اهداف برگرفته از قرآن و سنت بود و در شعارهای مردم تجلی یافته بود.

وی اظهار داشت: امروز دشمن در صدد است با سواستفاده از رسانه و فضای مجازی در افکار عمومی نفوذ پیدا کند تا اهداف و برنامه های شوم خود را طرح و اجرا کند و در این خصوص جوانان مخاطب اصلی برنامه های شیطانی دشمن هستند.

حجت الاسلام فرامرزی در پایان تاکید کرد: اگر جوانان کاملا تابع مقام معظم رهبری باشند، توصیه ها و رهنمودهای امام خامنه ای (مدظله العالی) را سرلوحه خود قرار دهند دشمن به هیچ وجه نمی تواند در فکر و رفتار آنها نفوذ پیدا کند و مایوس و شکست خورده خواهد شد.

ارسال نظرات