خبرهای داغ:
فرمانده سپاه دزفول گفت: برای هفتمین بار سپاه پاسداران شهرستان دزفول به عنوان ناحیه برتر استان خوزستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۱۹
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلى‌زاده در گفت وگو با خبرنگاربسیج در دزفول ، اظهار داشت: در ارزیابی و عملکرد جشنواره استانی مالک اشترسپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان، سپاه شهرستان دزفول از بین ناحیه حاضر در جشنواره؛ برای هفتمین بار به عنوان ناحیه برتر استان خوزستان در سال 1400 معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر هر ساله در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می شود، گفت: به دست آمدن این موفقیت به دلیل فعالیت های گسترده ناحیه در زمینه هاى مختلف است.

فرمانده سپاه شهرستان دزفول با بیان اینکه این ناحیه در یازده رده دیگر کسب عنوان نخست را توانست کسب کند، تشریح کرد: دو معاونت ها ازسپاه دزفول، آموزش پایور و تربیت بدنى انتخاب شدند.

وی در ادامه افزود: همچنین بسیج دانش آموزى شهید فهمیده برادران و خواهران، بسیج خواهران پایگاه کوثر،گردان بیت المقدس شهیدهدایت پناه، کانون بسیج مهندسى صنعت دزفول، کانون بسیج پیشکسوتان، حوزه بسیج اصناف دزفول، کانون بسیج فرهنگیان دزفول، کانون بسیج دانشگاه آزاد اسلامى رتبه نخست را در جشنواره استانی مالک اشترسپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان به خود اختصاص دادند.

فرمانده سپاه دزفول با بیان اینکه هفتمین بار است که لوح تقدیر در سطح استان به این ناحیه تعلق می‌گیرد، گفت: این موفقیت مرهون تلاش فرمانده‌هان حوزه‌ها، پایگاه های مقاومت بسیج ،گردان‌ها و بسیجیان و نیز کارکنان سپاه در شهرستان دزفول است؛ امیدواریم با مجاهدت بیشتر و پیروی افزون‌تر از منویات مقام معظم رهبری بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را به دست آوریم.

انتهاى پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها