خبرهای داغ:

نیاز به نگاه و فرمول جدید در تامین آب شرب مردم شهرستان شاهرود

شاهرود_نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بر نگاه و فرمولی جدید در تامین آب شرب مردم شهرستان شاهرود تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۹۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

نیاز به نگاه و فرمول جدید در تامین آب شرب مردم شهرستان شاهرودعلی اصغر خانی، در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات ولایت فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه نرخ بیکاری در شهرستان‌های شاهرود و میامی ۲۹ درصد می‌باشد و لازم است برای اشتغال این افراد فکری اساسی شود، از وضعیت نامناسب محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های شاهرود و میامی اشاره کرد و افزود: شهرستان‌های شاهرود و میامی ۵۶ درصد از محصولات کشاورزی استان را تولید می‌کنند.
او اظهار کرد: برخی از مردم استان مثل مناطق سرکویر و بیارجمند از نعمت گاز طبیعی بی بهره می‌باشند و لازم است اقدامات لازم بمنظور گاز رسانی به این مناطق محروم به انجام رسد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امسال تمامی مسئولان استانی و شهرستانی تلاش کردند تا شاهرود مشکل آب شرب نداشته باشد، اما متاسفانه باز هم در برخی موارد مجبور به قطع انشعاب مراکز صنعتی و تولیدی برای تامین آب شرب شهرستان شدیم.
او با تاکید بر نگاه و فرمولی جدید در تامین آب شرب مردم شهرستان، از استاندار سمنان بعنوان مدیری موفق و جهادی خواست به مشکلات شرق استان توجه جدی و راهگشا داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار