پنجمین رزمایش مومنانه (پویش سفره ظهور ) در استان تهران برگزار شد
پنجمین رزمایش مومنانه مرکز جهادی نیکوکاری طلایه داران ظهور و قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان تهران با توزیع 3000 بسته معیشتی، لوازم التحریر و ویلچر و 40 سری جهیزیه، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۹۱۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

سرهنگ اصغری، مسئول کارگروه عمران قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در این مراسم با بیان اینکه قرارگاه جهادی مرکز نیکوکاری طلایه داران ظهور از بدو تاسیس اقدامات ارزشمندی در کارنامه 10 ساله خود به ثبت رسانده است، اظهار داشت: با همکاری خوب خیرین وکمیته امداد استان تهران و کمیته های امداد نواحی استان امروز هم در خجسته میلاد حضرت محمد (ص) رقم خورد و تعداد 3000 بسته معیشتی و لوازم التحریر و 40 سری جهیزیه تهیه شده و از طریق نمایندگان قرارگاه جهادی در شهرستان های استان تقدیم نیازمندان خواهد شد.
اصغری با بیان اینکه بسیته های حمایتی قبلا به صورت آماده خریداری می شد خاطرنشان کرد: برای کاهش هزینه ها و به دنبال آن افزایش افراد زیرپوشش، کارگاه بسته بندی مواد غذایی با برند سلامت پارسه ثبت شده که با ایجاد این کارگاه هزینه خرید اقلام مورد نیاز برای خانواده های نیازمند کاهش یافته و تعدادبیشتری از نیازمندان تحت پوشش قرار می گیرند.
وی افزود: با خرید این دستگاه و نصب آن در کارگاهی در پاکدشت، کمتر از سه روز توانستیم 3000 بسته غذایی را به صورت مکانیزه بسته بندی کنیم.
 
 
 
 
 

ارسال نظرات