خبرهای داغ:

برگزاری مراسم ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه برادران شیروان

این مراسم در محل حوزه علمیه برادران شیروان با حضور مدیر حوزه علمیه و روحانیون طرح هجرت شهرستان و سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۸۴۹۳۰
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان ضمن گرامی داشت هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: با عنایت به اینکه امروزه بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادی خواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار، استقلال مسلمین، تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

وی افزود حال میراث بزرگ حضرت محمد(ص) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(ص) که می‌فرمایند:"وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است" بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.

علی تیرگانی ادامه داد :هفته وحدت، بصیرت، اخوت و صمیمیت است که باید با زدودن کینه ها، کدورت ها، خودخواهى ها و خودبینى ها سعی در پیروزی بر مشکلات جهان اسلام و تشکیل جبهه متحد اسلامی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان گفت : خدای باری تعالی را شاکریم که در استان خراسان شمالی جلوه ای از وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام به مدد اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.

وی افزود : دشمن امروز به این نتیجه رسیده تنها راهی که میتواند جلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرد اختلاف افکنی بین مسلمانان است همچنین وحدت اسلامی منافع آمریکا را به خطر و آنها را بی آبرو کرده است.

علی تیرگانی با تأکید بر اینکه لازمه حفظ وحدت بصیرت افزایی و دشمن شناسی اظهار کرد: دشمن در تلاش است با تبلیغات خود در فضای مجازی نگاه دو جریان بزرگ اسلامی را دچار تردید نسبت به یکدیگر نماید.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن امروز برای ضربه زدن به ایران اسلامی توان جنگ نظامی را ندارد، اضافه کرد: آنها چون امروز در حوزه هایی همچون نظامی نمیتوانند کاری انجام بدهند؛ لذا در تلاش هستند عوامل خودفروخته، بی تحلیل و خائن به اسلام را آموزش بدهند تا آن ها جلوی وحدت مسلمانان را بگیرند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار