سردار حسن زاده نوشت: استاندار غیور، فهیم وانقلابی، روز گذشته وقتی صحنه بی‌حرمتی به شما را دیدم دلم گرفت وقلبم به درد آمد.
کد خبر: ۹۳۸۴۹۷۵
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
دل نوشته فرمانده سپاه تهران بزرگ خطاب به استاندار جدید آذربایجان شرقی
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، در دل‌نوشته فرمانده سپاه تهران بزرگ خطاب به استاندار جدید آذربایجان شرقی آمده است:

استاندار غیور، فهیم و انقلابی، سردار بی ادعا برادر همرزمم عابدین خرم؛
روز گذشته وقتی صحنه بی‌حرمتی به شما را دیدم دلم گرفت وقلبم به درد آمد.

 یاد ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها، مردم یاری‌ها و مدیریت مدبرانه و مردمی شما افتادم و مظلومیتت در کنار وقار و متانت شما در ذهن و خاطرم ثبت شد و زمانی که در همان مراسم در عین قدرت و جایگاه ویژه‌ای که دارید در نهایت مروت و مردانگی و شجاعت وصف ناپذیر، گفتید آن فرد خاطی و هتاک را می‌بخشم، بیشتر از گذشته متوجه شخصیت رشد یافته، با عظمت و مردانگی و مروت شما شدم و یاد سخنان گوهر بار حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) و آیه شریفه أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ... افتادم.

همرزم و دوست و همسنگر همیشگی و استاندار انقلابی جناب عابدین خرم عزیز؛

بی‌شک با توجه به سوابق درخشان و روحیه مردمی و تجربیات ادوار مختلف از دوران دفاع مقدس تا سوریه و مدیریت در بحران‌های متعدد و البته انگیزه انقلابی و ولایت مداری شما، مردم عزیز، غیور، متدین وانقلابی آذربایجان شرقی طعم شیرین و حظ و حلاوت مدیریت جهادی و ‌مردمی را خواهند چشید و روز به روز بر  ارادتشان به آن سردار دلاور و سرباز ولایت و خادم ملت افزوده خواهد شد.

ارادتمند شما حسن حسن زاده
خادم مردم عزیز تهران (پایتخت نظام جمهوری اسلامی عزیز) در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)

ارسال نظرات