خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال ایجاد آسیب به ایمان و باور مردم است.‌ فضای مجازی یک واقعیت حقیقی در دنیای امروز است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۹۹۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در نشست بصیرتی که بصورت مجازی با بسیجیان شهرستان البرز باموضوع فضای مجازی و رسانه اظهار کرد: از اهمیت فضای مجازی همین کافی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «من اگر رهبر نمی شدم مسئولیت فضای مجازی را بعهده می گرفتم واهمیت فضای مجازی به اندازه خود انقلاب اسلامی مهم است».

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز با اشاره به این که ایران اسلامی در زمان ها و در عرصه های مختلف دستاوردهای موثر و مهمی داشته گفت: این امر با همت مردم عزیز ما و با رهبری حضرت امام(ره) و هدایت های رهبر معظم انقلاب، وحدت و انسجام مسئولین به ثمر نشسته است.

وی افزود: درکنارموفقیت ها، ضعف ها و کاستی هایی را داشته ایم و نباید از این ضعف ها غافل باشیم اما دشمن و نظام سلطه تمام تلاش خود را خواهد کرد که کاستی ها، کمبود ها و بی تدبیری ها را به پای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی بگذارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز اظهار کرد: این کاستی ها مربوط به اشخاص و انتخاب هایی است که صورت گرفته لذت باید در انتخاب هایمان. همچنین دشمن به دنبال کوچک نمایی موفقیت های ماست تا یأس و ناامیدی را در جامعه رواج دهد.

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: یکی از شیوه های نوین دشمن و نظام سلطه و استکبار جنگ نرم است. جنگ نرم در حال حاضر در بستر فضای مجازی بهترین فرصت را برای دشمن ایجاد کرده است. فضای مجازی می تواند نقطه قوت و یا نقطه ضعف برای نظام اسلامی باشد که باید به این توجه کرد اگر فضای مجازی مدیریت و نظارت نشود و چارچوب نداشته باشد می تواند آسیب زا باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال ایجاد آسیب به ایمان و باور مردم است.‌ فضای مجازی یک واقعیت حقیقی در دنیای امروز است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود. کسانی که دغدغه انقلاب، اسلام و فرهنگ ایرانی را دارند باید فضای مجازی را در دست خود بگیرند و نباید اجازه دهیم فضای مجازی جولانگاه دشمنان باشد.

این مسئول عنوان کرد: در خصوص فضای مجازی هم دولت ها و هم مردم نقش مهمی دارند. از وظایف اصلی دولت ها این است که بتوانند با ایجاد شبکه ملی در سطح کشور، اجازه دست اندازی به این فضا را به دشمن ندهند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها