برگزاری مراسم ویژه هفته وحدت در ایرانشهر

ایرانشهر/سردار ناظری گفت:مهمترین هدف دشمن در مقابله با انقلاب و ارزش‌های اسلامی تضعیف مبانی خانواده است، معلمان افراد کلیدی اند که نقش مهمی در پرورش دانش آموزان دارند و می توانند این قشر را برای ایفای نقش در آینده هدایت وراهنمایی کنند.
کد خبر: ۹۳۸۴۹۹۹
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن وحدت اسلامی و تقابل با مسلمانان همواره ادامه خواهد داشت، گفت: ملت ایران، امروز با وحدت اسلامی توطئه های دشمن را خنثی نموده است و دشمنان اسلام، خانواده را مورد هدف قرار داده‌اند و سعی می‌کنند با برنامه‌های مخرب بنیان خانواده را متزلزل کنند ودغدغه مرد و زن در درجه اول باید خانواده‌اش باشد تا بنیان خانواده سست نشود و اگر خانواده استحکام داشته باشد جامعه نیز مستحکم است و افراد جامعه مستحکم، به سعادت می‌رسند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری با بیان اینکه پیروزی حق بر باطل حتمی است، خاطرنشان کرد: علت ماندگاری انقلاب اسلامی، پیروی مردم ایران از پیامبران الهی و معارف قرآن است، آنان برای خدا قیام کردند و از هیچ نیرویی هراس ندارند.

وی افزود: مهمترین هدف دشمن در مقابله با انقلاب و ارزش‌های اسلامی، تضعیف مبانی خانواده است و معلمان یکی ازافراد کلیدی هستند که نقش مهمی در پرورش نیروهای فرهنگی- اجتماعی- اقتصادی در زندگی دانش آموزان دارند و می توانند دانش آموزان را که جزئی از افراد جامعه هستند و درآینده نقش ایفا می کنند هدایت و راهنمایی کنند تا بتوانند آینده ی جامعه خود را به دست خود رقم زنند.

این مسئول ادامه داد: دشمنان تلاش در فراموشی شهدا و بی نام و نشان کردن آثار و یاد آن ها در جامعه ایرانی اسلامی را دارند و این نقشه و اهداف بیگانگان ما را وا می دارد که باید کار و تلاش بیشتری در معرفی این شهیدان و خانواده ها و آثارشان در سطح جامعه داشته باشیم.


اهدای جوایز به فرزندان کارکنان قرارگاه عملیاتی شهید معمار که نام محمد را داشتند و نقاشی بمناسبت هفته وحدت پایان بخش مراسم باشکوه وحدت بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار