خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: مسلمانان با تکیه بر اشتراکات باید علیه دشمنان اسلام متحد باشند.
کد خبر: ۹۳۸۵۰۳۸
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم گرامیداشت هفته وحدت و فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در روستای خیرآباد در سخنانی با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: حفظ وحدت توصیه قرآن است.

وی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی در برابر دشمنان است، افزود: باید اتحاد را در مقابل دشمن واحده حفظ و آن را روز به روز بیشتر کرد. 

وی با اشاره به اینکه ما و اهل سنت مشترکات زیادی داریم، که باید به آنها توجه کرد، گفت: ما دارای مشترکاتی همچون قبله، کعبه، پیامبر و قرآن واحد هستیم و بسیاری از سیره اهل بیت(ع) برای همه مذاهب اسلامی مورد احترام است.

حسن زاده تصریح کرد: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده تا مبانی کلیدی تأثیرگذار دینی همچون وحدت را در بین مسلمانان و امت‌های اسلامی رواج دهد .

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید از تفرقه دوری کرد، گفت: هر کسی دم از اختلاف بزند، در زمین دشمن بازی کرده و تریبون او نیز تریبون دشمن و شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی است و لذا باید این مسئله را در نظر داشته باشیم که همواره وحدت خود را حفظ کنیم.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده، جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و مصطفی باقرنژاد بخشدار بخش مرکزی و امام جماعت روستای خیرآباد نیز در سخنانی بر اهمیت وحدت تاکید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات