خبرهای داغ:

8 بسته معیشتی به همت بسیجیان در سرخه توزیع شد

همزمان با هفته وحدت 8 بسته معیشتی به ارزش 4 میلیون و 400 هزار ریال در محله اسلامی آل یاسین سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۱۱
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت‌ 17 ربیع الاول، میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) 150 پرس غذا گرم به همت پایگاه حضرت معصومه (س) با یاری و مدد خیرین و نیکوکاران طبخ و بین نیازمندان و نمازگزاران مسجد جمعه در سرخه توزیع شد.

همچنین با تلاش بانوان جهادگر این پایگاه با هدف دستگیری از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده 8 بسته معيشتي به ارزش 4 میلیون و 400 هزار ریال بسته بندی و توزیع شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در حاشیه این اقدامات مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص تداوم رزمایش مومنانه و دستگیری از خانواده های آسیب دیده؛ این پایگاه با یاری خیرین در قالب طرح و برنامه های مختلف در تلاش است در حد توان خویش از آلام و رنج های خانواده های نیازمند بکاهد.

او افزود: در این دوره کمک های مومنانه همزمان با هفته وحدت انجام شد و بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، ماکارونی، حبوبات و چای در مجموع به ارزش 4 میلیون و 400 هزار ریال و هر بسته به ارزش 5 میلیون و 500 هزار ریال است.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه در ادامه اضافه کرد: طبخ و توزیع 150 پرس غذا گرم از دیگر اقدامات همدلانه بود که با همیاری بانیان انجام گرفت و بین نیازمندان در محله اسلامی آل یاسین توزیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها