خبرهای داغ:

کانون «مهر مانا دامغان» آغاز به کار کرد

مدیرعامل کانون «مهر مانا دامغان» از آغاز به کار این سازمان مردم نهاد خبر داد و افزود: کانون «مهر مانا دامغان» با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای شهرستان به ثبت رسیده و بسترسازی در جهت نمایان شدن استعدادهای مختلف از اهداف این تشکل است.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۴۱
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدحسین شاهچراغ در آیین آغاز به کار این تشکل مردم نهاد در سرای فرهنگ گفت: کانون «مهر مانا» با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای شهرستان دامغان با شماره 332 به ثبت رسیده و پروانه فعالیت خود را از فرمانداری دریافت کرده است.

وی ادامه داد: هماهنگی و برنامه ریزی در جهت شکوفایی استعدادهایی که به هر دلیل موانعی بر سر آنها وجود دارد و ترغیب شهروندان به پرداختن به این مقوله مهم و بسترسازی در جهت نمایان شدن استعدادها از اهداف این تشکل است.

شاهچراغ یادآور شد: افراد مستعدی در جامعه وجود دارند که ممکن است در مسیر پیش روی خود با موانعی روبه رو شوند و این موانع سدی در برابر پیروزی آنان باشد.

مدیرعامل کانون مهر مانا دامغان اضافه کرد: حمایت و پشتیبانی از نخبگان در هموار نمودن مسیر می تواند به رشد و بالندگی آنان منجر شود و به همین منظور این تشکل خود را حامی این افراد می داند و باور دارد با حمایت نیک اندیشان می تواند آینده خوبی را برای جامعه هدف رقم بزند.

وی تصریح کرد: تشکیل کمیته های تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و مهارتی برای شناسایی و نحوه حمایت از استعدادها روشی است که رسیدن به هدف را ممکن می سازد.

شاهچراغ ضمن تشریح شیوه های پشتیبانی از این سازمان مردم نهاد اظهار کرد: حمایت مالی مستقیم از تشکل، حمایت مالی و پشتیبانی مستقیم از استعداد با معرفی تشکل، هدایت نذورات، خیرات و وقفیات برای حمایت از مجموعه و در اختیار قرار دادن امکانات و ظرفیت های مورد نیاز از جمله راه های حمایت از مهر مانا دامغان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها