خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تاکید کرد:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، دانشجویان طرح ولایتی را گنجینه‌ای گرانبها دانست و بر استفاده از این ظرفیت آن‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۶۳
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،سعید یوسفی امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان فارس که همزمان با آغاز دوره معرفتی ادوار طرح ولایت با عنوان" تمهید " برگزار شد، اظهار داشت: اجرای دوره تمهید می تواند ضمن تقویت عملکرد کانون طرح ولایت، جوش و خروشی نو در ادوار بسیج دانشجویی ایجاد کند.

وی با تاکید بر جایگاه خطیر و مبنایی کانون طرح ولایت در پشتیبانی فکری تشکیلات بسیج، ظرفیت دانشجویان طرح ولایتی در فارس را گنجینه ای گرانبها دانست و افزود: از ماموریت های مهم کانون طرح ولایت، هدفمند سازی آموزش ها با نگاه به تحقق دولت و جامعه اسلامی، تلاش در ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت همه دانشجویان طرح ولایتی، تقویت هسته مرکزی طرح ولایت در استان، تقویت کانون های طرح ولایت در شهرستان های استان، تشکیل هسته های تبیینی کانون طرح ولایت جهت نقش آفرینی در سطح دانشگاه و محلات و خلاقیت در برنامه ها و تولیدات محتوایی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه فعالیت های تشکیلاتی بستر مناسبی برای تمرین و تلاش همراه با اخلاص، معنویت، توکل و تقوا است، اضافه کرد: فعالیت تشکیلاتی برای کسب بسیاری از ملکات برجسته اخلاقی و معنوی، بهترین فرصت است.

در این مراسم سعید بیگی به عنوان مسئول جدید کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات محمد خضری تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها