خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

پاسداری از انقلاب هویت پیشکسوتان عرصه دفاع و شهادت است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: پاسداری بازنشستگی ندارد زیرا پاسداری از انقلاب هویت پیشکسوتان عرصه دفاع و شهادت است و کسی نمی تواند آنرا از شما بگیرد.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۷۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، جلسه صمیمانه سرداردامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت در آرادان برگزار شد.
سردار حمید دامغانی در این دیدار با بیان اینکه امروز ما در شرایط خاصی به سر می بریم که باید وضعیت را بشناسیم گفت: واقعیت انقلاب امروز ما این است که گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند باید در این مرحله به سمت تمدن سازی اسلامی حرکت کنیم و تمدن سازی اسلامی شعار نیست یعنی باید در اداره کردن امور به یک الگویی برسیم و آن را به جهان ارائه دهیم واین تمدن سازی است و این تمدن سازی الزاماتی دارد از جمله تشکیل جامعه اسلامی که در این زمینه ما دچار مشکل هستیم و تمام درگیری ما با استکبار وغرب بر سر همین موضوع است.
وی با بیان اینکه ما باید پای کار باشیم و کمک کنیم تا شبکه امام و امت شکل بگیرد افزود: باید محله به محله مشکلات را حل کنیم و در هر محله قرارگاه داشته باشیم و این قرارگاه ها باید در مساجد تشکیل شود.
سردار دامغانی تصریح کرد: مساجد باید مسائل محله را احصا کنند و مسئولین ذی ربط پای کار بیایند تا مشکلات حل شود مساجد ما باید مردمی بشود واین نیاز به هم افزایی در محلات دارد و ما از شما پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت می خواهیم کمک کنید تا این ظرفیت را فعال کنیم.
سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه ناحیه آرادان نیز در این مراسم گفت: پیشکسوتان مایه چشم روشنی و عزت هستند و ما باید این عزیزان را در شرایط امروز جامعه که درگیر جنگ نرم هستیم به عنوان چراغ راه و مایه دلگرمی بدانیم و مجموعه سپاه خانه خود این عزیزان است و این در همیشه به روی آنان باز است و آن شاالله بتوانیم از وجود این عزیزان بهره کافی را ببریم.
گفتنی است، در ادامه پیشکسوتان نیز به بیان مطالبی از رشادت ها و جانبازی های عرصه دفاع مقدس پرداختند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها