به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛

برگزاری جشنواره ورزش های رزمی بانوان هیئات ورزشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور

همزمان با هفته تربیت بدنی برای اولین بار جشنواره ورزش های رزمی بانوان به همت تربیت بدنی سپاه نیشابور و با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری در سالن همایش های فرهنگسرای سیمرغ این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۸۸
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۳

زهرا صدیقی مسئول تربیت بدنی خواهران در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: در این جشنواره شش تیم ورزشی تکواندو، ژیمناستیک، ووشو، نینجا، کاراته، جودو، فعالیت رزمی خود را برای حاضرین در معرض نمایش گذاشتند.

زهرا صدیقی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی رشته های رزمی و نشان دادن قدرت و توانایی مربیان نیشابوری و تربیت بدنی سپاه عنوان کرد. 

این مسئول ورزشکار ضمن بیان اینکه این مراسم با حضور دکتر چنارانی نماینده مردم شریف نیشابور، فیروزه و زبرخان، جناب سرهنگ مشمول مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع)، سرهنگ خیرآبادی مسئول تربیت بدنی سپاه نیشابور، نیرآبادی عضو شورای اسلامی، فرماندهان حوزه های مقاومت و جمعی از اهالی ورزش شهرستان نیشابور برگزار شده بود، بیان کرد: در پایان مراسم از 24 مربی رزمی کار، هشت نفر از مسئولان برتر تربیت بدنی حوزه های مقاومت خواهران و از 150 رزمی کار که در مراسم حضور داشتند، تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار افتخاری بسیج نیشابور: سیما خاکساری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار