خبرهای داغ:
همزمان با قرارگرفتن با هفته تربیت بدنی و هفته وحدت ، اختتامیه مسابق فوتسال جام ولایت بین حوزه ای (پایگاه محور) شهرستان شیروان در سالن ۹دی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۲۶
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه حضرت خاتم الانبیاء(ص) ضمن تقدیر از حضور برادران بسیجی و همکاری اداره تربیت بردنی شهرستان، در برگزاری این مسابقات افزود: آمادگی جسمانی و انجام حرکات ورزشی ضمن تضمین سلامت بدن، سلامت روح را نیز در پی دارد و یک مومن با وجود این دو عامل در مسیر تعالی اسلام و آرمان‌های نظام و شهداء موفق‌تر عمل می کند.

 محمد باقر نیازی با بیان اینکه برنامه های ویژه ای از سوی پایگاه های حوزه حضرت خاتم الانبیاء(ص)  بسیج شهرستان شیروان ، برای برادران و خواهران تا پایان فصل پاییز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمینه های متنوع ورزشی همراه است گفت : برنامه های ورزشی ضمن توجه به شرایط پایگاه های مقاومت برنامه ریزی شده است و خوشبختانه بسیجیان در رده های مختلف سنی در این برنامه ها مشارکت می کنند.

وی  با بیان اینکه ورزش سبب قدرت در فکر، بازوان و همه اعضا بدن انسان می‌شود گفت: توجه به ورزش یکی از اولویت‌های بسیج و نیروهای مقاومت در شهرها و روستاها است و در این راستا گسترش برنامه‌های ورزشی در حوزه‌‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان شیروان شدر اولویت قرار دارد.

 

فرمانده حوزه حضرت خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به برگزاری این رویداد با نام شهید جلیل پاکدامن گفت : این مسابقات با حضور۶ تیم از پایگاه های تابعه و دو تیم از حوزه های دیگر برگزار شد.

لازم به ذکر است تیم های اول تا سوم به ترتیب ، پایگاه امام حسین(ع) ، پایگاه امام خمینی(ره) ، پایگاه جوادالائمه(ع)  بودند که در اختتامیه این مسابقات از آنها قدردانی و تشگر به عمل آمد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها