خبرهای داغ:

گشت محله محور با هدف برقراری آرامش انجام می شود

فرمانده پایگاه امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه گفت: طرح گشت با هدف برقراری آرامش و تامین امنیت پایدار در محلات و ایجاد پیوند عاطفی بیشتر بین اهالی محلات با حضور بسیجیان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۶۲
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت محله محور رضویون بسیج با حضور زورمند مسئول عملیات حوزه امام موسی بن جعفر (ع) سرخه در پایگاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد.

محمود جوادی فرمانده پایگاه امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این طرح با هدف برقراری آرامش و تامین امنیت پایدار در محلات و ایجاد پیوند عاطفی بیشتر بین اهالی محلات با بسیجیان در حال اجرا است.

او افزود: در راستای برنامه های مسجد محوری و با هدف امنیت محله و منطقه گشت محله محور در سطح محلات این پایگاه و سایر پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان سرخه مشغول در طی برنامه ریزی منظم؛ فعال و مشغول به فعالیت هستند.

فرمانده پایگاه امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه در ادامه اضافه کرد: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.

جوادی بیان داشت: یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی است و عملکرد بسیج در حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و محرومیت زدایی است و گشت محله محور از منظر خدمت امنیتی به مردم طراحی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار