خبرهای داغ:
فرمانده گردان ثارالله (ع) دردفاع مقدس:

ورزشکاران واقعی در هر زمان شهدا و ادامه دهنده راه آنان هستند

فرمانده گردان ثارالله (ع) از تیپ المهدی (عج) در دفاع مقدس گفت: ورزشکاران واقعی در هر زمان شهدا و ادامه دهنده راه آنان هستند.
کد خبر: ۹۳۸۵۳۹۳
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حاج رحیم قنبری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم در یادواره 135شهید ورزشکار شهرستان کازرون ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا بیان نمود:امروز هرکجا که هستیم مدیون خون شهدا هستیم.
سردار قنبری ضمن بازگویی خاطراتی از زمان جبهه و جنگ و پاسداشت یاد شهدا عنوان کرد: کازرون با دارا بودن 5 گردان رزم و حضور در سایر نقاط درگیری با دشمن بعثی نقش بسیار فعالی در زمان جنگ تحمیلی ایفا کرد.
وی اضافه کرد: شهرستان کازرون با تقدیم 1300شهید به انقلاب اسلامی یکی از شهرهای شاخص در عرصه جهاد و شهادت می¬ باشد و جا دارد که این نقش هم برای جوانان بازگو شود و هم در کشور برجسته تر نمایان و جاودان بماند.
فرمانده گردان ثارا...(ع)لشکر33المهدی(عج)دوران دفاع مقدس تصریح نمود:امروز زائران که از کشور به زیارت ابا عبدلله الحسین(ع)مشرف می شوند خون شهدا دفاع مقدس فرش راه آنان می باشد
وی با توجه به نقش شهرستان کازرون در دفاع مقدس اذعان داشت: نقش رزمندگان شهرستان کازرون از حضور در همان روزهای اول جنگ در سوسنگرد و نبرد با دشمن در کنارشهید چمران بر هیچ کس پوشیده نیست و افتخار داریم در استان فارس بعد از شیراز دومین شهر در تقدیم شهدا برای کشور هستیم.
حاج رحیم قنبری از نقش ورزشکاران در زمان دفاع مقدس را یادآور شد و خاطرنشان نمود:ورزشکاران حضور فعال و برجسته ای در دفاع مقدس داشتند و در همه رشته ها در این راه شهید تقدیم نموده ایم و بیشترین شهدا در بین ورزشکاران دفاع مقدس مربوط به شهدای باستانی کاران می باشد.
وی در پایان خاطرنشان نمود.: به برکت خون شهداء امروز هیچ کشوری جرات نگاه چپ به کشور را ندارد و این عظمت و افتخار در ادامه راه شهدا و ایثارگران رقم خورده است.
رحیم قنبری متولد 1337 شهرستان کازرون فرمانده گردان ثارالله(ع) تیپ 33 المهدی(عج) فارس می باشد که پس از دو سال اسارت در زندان رژیم بعث عراق در سال 69 دوباره در خاک وطن سر به سجده می گذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار