خبرهای داغ:
برای بار دوم؛

نمایش «تکه های سنگین سرب» در تبریز به روی صحنه رفت

تبریز- نمایش «تکه های سنگین سرب» شب گذشته برای دومین بار پس از چند ماه وقفه در تبریز با حضور مسئولان ارشد استانی به روی صحنه رفت.
کد خبر: ۹۳۸۵۴۲۱
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کارگردان این نمایش در جمع خبرنگاران گفت: این رویداد فرهنگی به مناسبت چهلمین سالگرد شهید چمران برنامه ریزی و کار شد ولی با توجه به شرایط کرونایی کشور تا میان مردم جا بگیرد موج پنجم بیماری اوج گرفت و هفته آخر آن لغو شد.

سعید رضانژاد افزود: هر حرکتی فرهنگی نیازمند تبلغ است و قطعا اهالی رسانه می تواند در این خصوص تاثیرگذار باشد تا مانع مغفول شدن آن شود و این نمایش نیز با هدف پرداخت به دقایقی کوتاه از زندگی شهید چمران ساخته شده است، شهیدی که هم شهادتش در غربت اتفاق افتاد و هم چهلم و سالگرد ایشان به نوعی بنا به شرایط کشور غریب ماند.

وی ادامه داد: چنین نمایش هایی روایت بخش هایی از زندگی افراد شاخص نظامی است که صرفا به بعد قهرمانی و نظامی آن ها پرداخته می شود و گوشه های زندگی آن ها و روابط و عواطف آن ها به نوعی پنهان مانده است.

رضانژاد از اهالی هنر و رسانه خواست در خصوص ترغیب مخاطبان هنر تئاتر بخصوص مخاطب عام یاری گر دست اندرکاران این رویداد فرهنگی باشند.

نمایش «تکه های سنگین سرب» به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی سعید رضا نژاد از چهارم تا 13 آبان  هر روز از ساعت 18:30 در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز(موسسه الف) به روی صحنه می رود که در آن حامد منافی و نیلوفر علیپور کامران نقش آفرینی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها