۲۴۹ بانوی مدیر ایلامی دوره های توانمندسازی را فرا گرفتند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام با اشاره به اختصاص ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح های توانمندسازی بانوان این استان گفت: ۲۴۹ نفر از بانوان مدیر ایلامی تاکنون دوره‌های توانمندسازی را فرا گرفته اند.
کد خبر: ۹۳۸۵۴۸۳
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،"زینب شیرخانی" در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام افزود: هدف از اجرای این طرح توانمندسازی در گروه‌های هدف و خانواده‌های زن‌سرپرست کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء کیفیت سطح زندگی ها آنان است.

وی افزود: ۲۴۹ مدیر زن طی چهار سال گذشته دوره توانمندسازی را گذارنده که از این تعداد ۱۹۱ مدیر زن و ۵۸ نفر نیز اعضای شورای شهر و دهیاران زن بودند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام تاکید کرد: همچنین طرح ملی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر امور زنان و خانواده استانداری اجرا شده است.

شیرخانی هدف از اجرای طرح های توانمندسازی را آشنایی فعالان مدنی برای عبور از چالش های اجتماعی عنوان کرد و گفت: رایزنی زیادی از طریق وزارت کشور و معاون امور زنان نهاد ریاست جمهوری برای جذب اعتبارات حوزه زنان انجام شده است.

۹۵ سمن مجری طرح های توانمندسازی در ایلام 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: ۹۵ سمن مجری اجرای طرح های توانمندسازی یاور و همراه همیشگی معاونت امور زنان در تمامی امور اجتماعی و فرهنگی و خدمات رسانی به جامعه زنان بودند.

شیرخانی اضافه کرد:، طی ۶ ماهه گذشته تعداد ۶ هزار و ۴٠٠ پک بهداشتی شامل ماسک، الکل پودر لباس شویی و غیره بین کودکان مناطق کم برخوردار ایلام توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار