همدان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان باتأکید براینکه باید در راستای ارتقای شرکت در شاخص‌ها برنامه‌محور حرکت کنیم، گفت:بانوان نیز با برنامه‌محوری و فعالیت در راستای پیشبرد اهداف می‌توانند گامی مؤثر بردارند.
کد خبر: ۹۳۸۵۴۸۸
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، شیرزاد جمشیدی در نشست هم‌اندیشی بانوان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: بانوان همواره در عرصه‌های مختلف حضوری مؤثر دارند.

وی با اشاره به رویکرد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه نیروی انسانی از مهمترین مؤلفه‌های اثرگذار هر شرکت است، افزود: با توجه به فراهم بودن بستر فعالیت برای بانوان در شرکت، این امر می‌تواند در بروز و ظهور توانمندی آنان نقش داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: برنامه‌های راهبردی، عملیاتی و استراتژی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مشخص بوده و سمت و سوی خوبی دارد و تمام تلاش ما نیز تحقق برنامه‌های تعیین شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید در راستای ارتقای شرکت در شاخص‌ها برنامه‌محور حرکت کنیم، گفت: بانوان همکار نیز با برنامه‌محوری و فعالیت در راستای پیشبرد اهداف شرکت می‌توانند گامی مؤثر بردارند.

جمشیدی با بیان اینکه تحقق شاخص‌ها در گرو تلاش و فعالیت همه همکاران است، گفت: سال گذشته با تلاش کارکنان برای نخستین بار شاخص وصول مطالبات ما به 103 درصد در استان رسید.

وی خطاب به بانوان بیان داشت: هدف خود را مشخص کنید و برای رسیدن به آن پیش بروید و پیگیر برنامه‌ها باشید تا قدمی که برمی‌دارید بیهوده نباشد.

در ادامه این مراسم نیز نرگس هراتیان، مشاور امور بانوان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها پرداخت و باباخانی از کارشناسان معاونت بهداشتی مرکز بهداشت همدان در خصوص سلامت بانوان و راه‌های مقابله با کرونا مطالبی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات