خبرهای داغ:

دیدار جانشین و جمعی از مسئولین سپاه شهرستان با شهردار شیروان

این دیدار توسط جانشین ، مسئول بسیج سازندگی و مسئول معاونت مهندسی سپاه شهرستان شیروان در محل دفتر کار شهردار شیروان صورت پذیرفت .
کد خبر: ۹۳۸۵۶۱۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج: این دیدار توسط جانشین ، مسئول بسیج سازندگی و مسئول معاونت مهندسی سپاه شهرستان شیروان در محل دفتر کار شهردار شیروان صورت پذیرفت .

شهردار شیروان ضمن عرض خیرمقدم و خوشامد گویی به جانشین سپاه شیروان و هیئت همراه  ، سپاه و بسیج را چشم و چراغ انقلاب اسلامی و پرچم ولایت دانست و افزود : لزوم و همکاری سپاه و بسیج ،  با سایر بخش های اجرایی کشور امروزه به خوبی قابل شهود است ، امروزه سپاه علاوه بر دستاود های نظامی در سایر برنامه های اجرایی کشور حظور فعال داشته و با استفاده کردن از جوانان و نخبه ها به پیشگامی در بیشتر عرصه ها رسیده است .

عین الله احمدی در ادامه ضمن ارائه اهداف و برنامه های شهرداری و شورای شهر در سال های پیش رو همکاری و هم فکری سایر نهاد ها و ارگان های نقلابی از جمله بسیج و سپاه را خواستار شد.

وی افزود: با توجه به این که شهرستان شیروان در طول جغرافیایی جاده آسیایی قرار گرفته  از دو دیدگاه دارای جنبه گسترش و پیشرفت می باشد نخستین بخش آن را میتوان به ظرفیت های موجود برای گسترش کسب و کارهای کوچک در محل عبور زائرین و نیز و ساخت اقامتگاه برای مهمانان حرم مطهر امام علی ابن موسی الرضا (ع )دانست و بخش دگر آن را میتوان به مسائل جهان گردی و جذب توریسم اختصاص داد که در سنوات گذشته به آن اهمیت چندانی داده نشده است .

جانشین سپاه شیروان نیز با تبریک اعیاد ماه ربیع و انتصاب عین الله احمدی به عنوان شهردار شیروان به وی ، شهرداری هر شهر را متولی امور عمرانی و فرهنگی آن شهرستان دانست که با زیبا سازی سطح معابر شهری برای همه گان ملموس است .

وحید قویدل  در ادامه اعلام آمادگی نمود که سپاه و معاونت های تخصصی آن در زمینه های عمرانی و رفع محرومیت، توانایی های بلقوه ای دارند و میتواند با استفاده از جوانان و نخبه گان بسیجی لزوم همکاری و پیوند بین این دو نهاد را مستکم تر کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها