مسجد پایگاه بزرگ اسلام است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه سرخه گفت: مسجد پایگاه بزرگ اسلام است و در منظومه فکری امامین انقلاب جایگاه مسجد جایگاهی بسیار با اهمیت و کلیدی است.
کد خبر: ۹۳۸۵۶۲۰
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف کسب آگاهی از روند فعالیت ها و برنامه های اجرایی؛ سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه سرخه و معاونت های تخصصی از پایگاه امام خمینی (ره) سرخه بازدید کردند.

در این برنامه ابتدا سرگرد مهدی ادهم اظهار کرد: بسیج در عرصه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، فرماندهی و مدیریت، هنری، فضای مجازی و موارد دیگر انجام وظیفه می کند.

او افزود: امروز حضور در صحنه نبرد و جهاد برای امیدآفرینی و مبارزه حقیقی با آمریکا، مجاهدت و ایمان، بصیرت، صبر و ولایتمداری، اخلاص و مردم داری در وجود بسیجیان موج می زند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه سرخه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ که نقشه ای برای تحقق تمدن اسلامی می باشد، گفت: مخاطب عمومی بیانیه عموم ملت ایران هستند اما ۴۲ بار جوانان و نوجوانان مخاطب قرار گرفته‌اند.

ادهم در ادامه اضافه کرد: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند یک سازمان‌دهی تشکیلاتی است که در رأس آن امام و ولایت قرار دارد و در ابتدا امت نقش‌آفرین هستند و محوریت اصلی این سازمان‌دهی پایگاه‌های بسیج در محلات با رویکرد مسجد محوری هستند.

او عنوان کرد: مسجد پایگاه بزرگ اسلام است و در منظومه فکری امامین انقلاب جایگاه مسجد جایگاهی بسیار با اهمیت و کلیدی است و کارکردهای مختلفی دارد و همه آنها باید محقق شوند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه سرخه تاکید کرد: ما باید به فعالیتی توجه داشته باشیم که منجر به نتیجه شود و عمق بخشی داخلی برنامه ها مورد توجه قرار گیرد؛ تا تعمیق گفتمان انقلاب تحقق پیدا کند و در پی آن مطالبات مردمی برطرف شود.

در ادامه هریک از معاونت ها روند فعالیت ها و برنامه های اجرایی معاونت های خود در پایگاه را بررسی و با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار