فرمانده انتظامی ایلام از کشف پرونده فرار مالیاتی ۴۹ میلیارد ریالی یک شرکت پیمانکاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۶۶۲
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر در تشریح این خبر اظهار داشت: برای مقابله با فرار مالیاتی و برخورد با مخلان نظام اقتصادی در پی کسب خبری مبنی بر بدهکاری و فرار مالیاتی شرکت پیمانکاری ساختمانی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با همکاری کارشناسان حقوقی اداره امور مالیاتی استان پس از پرورش خبر و بررسی های لازم مشخص کردند یکی از شرکت های ساختمانی در جریان اجرای پروژه های عمرانی بعنوان مجری قراردادهای متعدد با وجود دریافت مبالغ ارزش افزوده از کارفرمایان پروژه های مذکور با وجود داشتن تمکن مالی ، مبالغ ارزش افزوده دریافتی در مجموع به ارزش ۴۹ میلیارد ریال را برخلاف قانون به حساب شخصی خود واریز کرده است.

فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: ماموران پلیس پس از هماهنگی های قضایی و تنظیم پرونده، مدیرعامل این شرکت را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دره شهر 

فرمانده انتظامی دره شهر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان دره شهر اجرا شد. 

سرهنگ محمد زمان بیگی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی چند نقطه شهرستان که خرده فروشان مواد مخدر در آن فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: برای پاکسازی این نقاط تعداد ۹ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند و یک نفر فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی دره شهر ادامه داد: از دیگر نتایج این طرح کشف مغادیری انواع مواد مخدر بود.

ارسال نظرات