مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی خبر داد

بارش باران و برف و کاهش دما از روز جمعه در آذربایجان شرقی

تبریز- مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی، از بارش برف و باران و کاهش دما و همچنین وزش باد گاهی تا نسبتا شدید، از روز جمعه در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۶۷۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افشین ابراهیمی گفت: نقشه‌های پیشیابی هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی از روز جمعه ۷ آبان ماه وارد استان شده و سبب بارش باران و برف و کاهش دما در همه نواحی استان می‌شود.

وی با اشاره به بارش برف و باران و مه افزود: اختلال در تردد و لغزندگی جاده‌ای و کاهش دید افقی به ویژه در جاده‌های کوهستانی و مرتفع دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کرده و اقدامات پیش گیرانه انجام گیرد.

ابراهیمی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید، بیان کرد: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلو‌های تبلیغاتی و شکستن سرشاخه‌های درختان بر اثر وزش باد شدید دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از ساختمان‌های نیمه کاره و ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی تاکید کرد: به هم استانی‌های توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی بعمل آوردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار