خبرهای داغ:

زمینه اشتغال زندانیان رای باز در آذربایجان شرقی فراهم می شود

تبریز- زمینه اشتغال زندانیان رای باز با همکاری برخی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان فراهم می شود.
کد خبر: ۹۳۸۵۶۷۷
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اتاق تبریز، یونس ژائله در جلسه ای با حضور محمدعلی نصرتی، مديرعامل انجمن حمايت زندانيان تبريز با اشاره ای به درخواست وی برای ایجاد زمینه های اشتغال زندانیان رای باز در واحدهای تولیدی استان گفت: این امر می تواند با هماهنگی مراجع قضایی با انجمن حمایت از زندانیان و همت واحدهای تولیدی استان محقق شود.

رییس اتاق تبریز ادامه داد: اتاق بازرگانی تبریز در این راستا آماده ایجاد پل ارتباطی مابین واحدهای تولیدی و انجمن حمایت از زندانیان است تا با ایجاد اشتغالزایی برای این طیف از زندانیان نسبت به بهبود و رفاه حال آن ها و خانواده های محترمشان قدم هایی برداشته شود.

وی افزود: در این راستا از انجمن حمایت از زندانیان می خواهیم با ایجاد هماهنگی های لازم با مراجع قضایی و همچنین ارائه لیست زندانیان رای باز دارای توانمندی و مهارت، اقدامات اولیه برای وقوع این امر را انجام دهند.

 زندانیان رای باز دسته ای از زندانیان هستند که با اجازه مقام قضايی می توانند در شهرک های صنعتی، سازمان مراتع و جنگل‌ها و واحدهای توليدی فعاليت کنند و ورود و خروج و حضور آنها در محل كار به‌ طور دقيق بررسی و نظارت می ‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها