خبرهای داغ:
معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری آذربایجان شرقی:
تبریز- معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری آذربایجان شرقی، لازمه خدمت به مردم در دستگاه قضایی را داشتن روحیه جهادی و همت مضاعف عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۸۵۶۸۲
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امان اله فیض اللهی در جلسه تودیع و معارفه دادستان جدید اهر افزود: با داشتن چنین روحیه جهادی و تلاش مضاعف با کمترین امکانات و مزایا با نیت خدمت صادقانه به مردم برای حل مشکلات آن ها تلاش کنیم. 

وی ضمن تاکید بر کمبود نیرو و قاضی در دادگستری های این استان، ضرورت تربیت و جذب نیروهای تحصیل کرده و متخصص بخصوص از دانشگاه های معتبر را بسیار مهم برشمرد.

فیض اللهی افزود: قضاوت در دستگاه قضا یکی از کارهای سخت، حساس، مهم وتآثیرگذار می باشد که دستگاه قضایی شهرستان اهر از جمله حوزه های قضایی مهم و تأثیرگذار استان است که روسای دادگستری و دادستان های شهرهای همجوار اکثرشان از قضات با تجربه این حوزه هستند.

وی با اشاره به برخی اتفاقات و شانتاژهای خبری توسط برخی رسانه ها از جمله در این شهرستان افزود: انتظار می رود رسانه ها در انعکاس خبر قضایی به دور از احساسات و پس از اطمینان از صحت و سقم موضوعات مطروحه درخصوص موارد مختلف اقدام به انتشار اخبار نمایند و نه اینکه با انعکاس اخبار غیر موثق خوراک خبری رسانه های دشمن و ضد انقلاب را فراهم کنند.

فیض اللهی ضمن انتقاد از برخی خبرنگاران و فعالان رسانه های مجازی اهر در اتفاقات اخیر گفت: برخی رسانه ها بدون اطلاع از صحت و واقعیت موضوع متاسفانه به طرح موارد غیر واقعی پرداخته و خوراک خبری دشمن را فراهم می کنند و عملاً آتش بیار معرکه می شوند.

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان افرود: این گونه اخبار و موارد تشویش اذهان عمومی را به همراه داشته و قابلیت پیگیری قضایی را دارد و قطعاً دادستان پیگیر این موضوعات دراین شهرستان خواهند بود.

وی در ادامه از رحیم عبدالهی دادستان سابق عمومی و انقلاب اهر که قریب به ۹ سال صادقانه در دستگاه قضا در خدمت به مردم اهر تلاش مضاعف کرده اند تقدیر و برای وی در سمت جدید رئیس دادگستری شهرستان هریس آرزوی موفقیت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها