خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه سلماس از طرح های بسیج سازندگی شهرستان

فرمانده سپاه سلماس از طرح های بسیج سازندگی در این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۴۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سیدکاظم میرکاظمی زاده با حضور امام‌ جمعه شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس و مسئول بسیج سازندگی از فعالیت گروه های جهادی حوزه شهید داهیم چهریق بازدید کرد.

سرهنگ پاسدار میرکاظم کاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس در این بازدید، گفت: احداث آب بند ذخیره آب کشاورزی روستای اسبشه از جمله پروژه‌های محرومیت زدایی است که در این شهرستان اجرا می‌‌شود، با اجرای این طرح ۴۰۰ هکتار از اراضی روستا احیا خواهد شد.

وی افزود: ۱۲ پروژه عمرانی شامل احداث و مرمت خانه محروم، احداث مسکن مددجویی، کمک به احداث مساجد، پل و راه روستایی، سرویس بهداشتی و غسالخانه از جمله پروژه‌هایی است که بسیج سازندگی این شهرستان در اولویت قرار داده است.

این مسئول با بیان اینکه، کمک به جهش تولید محصولات کشاورزی، جلوگیری از هدررفت آب و استفاده بهینه کشاورزان از آب های سطحی و زیرزمینی در راس برنامه‌ها قرار دارد، گفت: احداث کانال آب کشاورزی در روستای چهریق علیا و مغانجوق، استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای چهریق سفلی پروژه‌هایی است که اجرا می شود و در صورت تکمیل ۱۴۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی منطقه را پوشش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرای احداث  آب بند ذخیره آب کشاورزی در روستای اسبشه آغاز شده که بعد از اتمام ۴۰۰ هکتار از اراضی روستا را احیا خواهد کرد و  مبلغ ۴۰میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)، سپاه شهداء و با مشارکت اهالی منطقه برای طرح های فوق هزینه شده است.

   این مسئول اضافه کرد: همچنین گروه های جهادی که به شکل داوطلبانه و مخلصانه  جبهه خدمت رسانی را تشکیل دادند و از همه حق و حقوق دنیایی خود گذشته اند و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات