فرمانده سپاه ساوه:

پیام اصلی هفته بسیج دانش آموزی استکبار ستیزی و مبارزه با زیاده خواهی ابرقدرتها است

سرهنگ دستجانی گفت: گام دوم انقلاب دارای سه کلید واژه اساسی شامل جوان، امید و ما می‌توانیم،است که شعار این هفته نیز بر این اساس انتخاب شده است.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۴۸
|
۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت:هشتم آبان ماه، یادآور حماسه‌های بزرگمردانی است که علیرغم سن پایین در دوران دفاع مقدس، افتخارات بزرگی را به ارمغان آوردند و حماسه آفرین شدند و امروز این شهیدان به حق می‌توانند الگوی نسل امروز دانش آموزان و نوجوانان باشند.

وی افزود: گام دوم انقلاب دارای سه کلید واژه اساسی شامل جوان، امیدو ما می‌توانیم، است و  شعار هفته بسیج دانش‌آموزی نیز بر این اساس انتخاب شده است.

دستجانی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد حضور پرشور دانش‌آموز بودیم  و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم کشور شد، اظهار کرد: در دوران جهاد سازندگی هم دانش‌آموزان خوش درخشیدند حتی در دوره کرونا هم می‌بینیم که دانش‌آموزان پای کار انقلاب و کشور هستند و در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه می‌درخشند.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به اینکه شهادت سید شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام شهید حاج قاسم سلیمانی، خون تازه‌ای در رگ‌های غیرت نسل نوجوان امروزی جوشانده و لذا تبلور نوجوان مومن انقلابی و پای کار را بیش از پیش می‌توان در نسل امروزی مشاهده کرد.

وی گفت: به همین جهت هفته‌ی بسیج دانش آموزی امسال باید هر چه باشکوه‌تر و عظیم‌تر و با هدف ایجاد معرفت و بینش بیشتر نسبت به انزجار از امریکا و معرفی جنایت‌های امریکا در حق مردم مظلوم و مستضعف جهان به خصوص جهان اسلام با شعار دانش آموز انقلابی، مقاومت، استکبار ستیز برگزار شود.

دستجانی به برنامه‌های شاخص این هفته اشاره کرد و گفت:در این هفته برنامه‌های خوبی پیش بینی شده است از جمله حضور بسیجیان دانش آموز در نماز جمعه و سخنرانی یکی از دانش آموزان بسیجی قبل از خطبه‌های نمازجمعه، جلسه هم اندیشی نخبگان علمی و فرمانده واحد‌های دانش آموزی با فرماندار شهرستان، برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های علمی و تقدیر از دانش آموزان برتر علمی برگزاری مسابقه فرمانده من با موشک آبی، یادواره شهید دانش آموز علی لندی، ویزیت رایگان پزشکی در مدارس و اجرای برنامه برای مدارس ابتدایی، می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار