خبرهای داغ:

اعلام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در هندیجان

بیش از ۱۹برنامه باهمت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه سپاه و همکاری اداره آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان در هندیجان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۷۰
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

عیسی شنبدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی را خدمت تمامی دانش آموزان تبریک گفته و یاد وخاطره شهدای دانش آموز را گرامی می دارم .

وی افزود : به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در هندیجان بیش از ۱۹برنامه به همین مناسبت برگزار می شود که دراین باره فرمانده محترم ناحیه سپاه، اداره آموزش و پرورش و کانون بسیج فرهنگیان همکاری و پشتیبانی خوبی همانند گذشته با حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان را دادند که از همه آنها به شایستگی تقدیر و تشکر می شود.


وی بابیان برنامه های متنوعی هفته بسیج دانش آموزی گفت: برنامه ها شامل مسابقات ورزشی (تنیس ، فوتبال دستی ، فوتسال و منچ و همچنین دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان و غبارروبی مزار مطهر شهداو مخصوصا شهدای دانش آموز و شرکت در نمازجمعه هندیجان که بصورت روز شمار اجرایی می شوند .

عیسی شنبدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان هندیجان عنوان کرد : تجلیل از دانش آموزان برتر، دیدار با امام جمعه ، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز ، نمایشگاه عکس و پوستر شهدای دانش آموز، برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل ، ایستگاه سلامت و صلواتی ، زنگ استکبار ستیزی، مراسم اربعین شهید علی لندی و نهضت خدمت رسانی که در هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان هندیجان برگزار می شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار