خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
همدان- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منابع آب در استان گفت: چاره‌ای جز مدیریت توسعه آب در استان نداریم و آبیاری نوین در شمال و جنوب استان را باید مدیریت کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۷۵
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احد آزادیخواه در شورای اداری استان همدان، اظهار داشت: مردم از گرانی‌ها گلایه دارند و این گلایه عرفی است که راه حل آن توسعه، اشتغال و تولید است.

وی با بیان اینکه ملایر دارای دو برند جهانی مبل و منبت و شهر جهانی انگور است، گفت: اگر بخواهد توسعه صورت بگیرد از این دو درگاه می‌توان توسعه، اشتغال و تولید را ایجاد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه صنایع غذایی در ملایر کاری صورت نگرفته است و اکنون قریب به ۵۰ درصد صادرات استان مربوط به ملایر است، اما ما به این قانع نیستیم چراکه صادرات ملایر صادرات خام است.

وی در خصوص طرح مسکن ابراز داشت: به دلیل نبود زمین نمی‌توان مسکنی در ملایر ایجاد کرد.

آزادیخواه با بیان اینکه مجتمع‌های آبرسانی یک طرح بزرگ است، بیان کرد: در استان همدان ۷۱ مجتمع آبرسانی داریم که تنها یکی از آن‌ها مربوط به ملایر است و این توزیع کاملاً ظالمانه است.

وی با اشاره به منابع آب در استان گفت: چاره‌ای جز مدیریت توسعه آب در استان نداریم و آبیاری نوین در شمال و جنوب استان را باید مدیریت کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصرار ما بر این است که شهرک جدیدی در ملایر ایجاد شود که سرعت در عمل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فرمانداری ملایر ویژه است، عنوان کرد: این ویژه بودن باید خود را بروز دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات