باحضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور:

از خانواده شهید شه بخش کرد دیدار و دلجویی شد

مهرستان/ با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور از خانواده شهید شه بخش کرد دیدار و دلجویی شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۷۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، از خانواده شهید شه بخش کرد، با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور سرادر کرمی، سرادر ظریفی فرمانده قرارگاه شهید سجاد سراوان، سرهنگ مالدار فرمانده سپاه شهرستان سراوان،سرهنگ حسین نکویی فرمانده سپاه مهرستان،سرهنگ رحیمی فرمانده سپاه سیب دیدار و دلجویی شد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت؛ شهید شه بخش کرد برای حفظ ارزش‌های انقلاب و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمده که افتخاری برای مردم شهید پرور و انقلابی مهرستان است.

وی افزود؛ شهدای اهل تسنن نماد وحدت هستند و به برکت خون پاک شهدای گرانقدر مهرستان است که دشمن نتوانسته کوچکترین رخنه ای بین این مردم شهید پرور،ولایت مدار و نظام ایجاد کند،زیرا برادران تسنن وتشیع دوشادوش هم برای این خاک پاسداری کرده اند،نظام و کشور متعلق به همه قومیت‌ها و ملت شریف ایران است.

حسین نکویی فرمانده سپاه مهرستان در حاشیه این دیدارگفت؛شهدای شهرستان از اهل تسنن و بومی مهرستان هستند،هر سال یکی از شهیدان بزرگوار بعنوان شهید شاخص انتخاب می‌شود، امسال شهید شه بخش کردبعنوان شهید شاخص شهرستان انتخاب شده و در هفته دفاع مقدس نیز برای بزرگداشت یاد و خاطره همه شهدای شهرستان،با حضور فرمانده سپاه سلمان سرادر شفایی و مردم شهید پرور یادواره شهدا برگزار گردید.

گفتنی است،در پایان به خانواده شهید شه بخش کرد لوح سپاس اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار