تبریز- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت های رزمندگان و شهدای آذربایجان، اظهارداشت: سردار شهید مهدی باکری به همراه هزاران شهید این دیار با گذشت از خانواده‌ و خانه به فرموده الهی در قرآن کریم هجرت را مقدمه جهاد قرار دادند.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۷۷
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آربایجان شرقی، حسین سلامی در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه عاشورا افزود: سیدالشهدا جایگاه ویژه‌ای بین مردمان آذربایجان دارد و پیشگامی و پیشتازی آن ها در بسیاری از عرصه‌های انقلاب نشأت یافته از غیرت ابوالفضل‌العباس است.

وی در ادامه انقلاب را الگو گرفته از نهضت عاشورا دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب و مقابله با توطئه‌های دشمنان برای به زانو درآوردن این انقلاب، رویای شکست انقلاب از سوی مستکبران را با ضمیمه کردن نصرت الهی به جهاد فی‌سبیل‌الله مردم ایران ناکام گذاشته‌اند چرا که در عرصه اقتصادی تمام مسیرهای ارتباطی را حتی برای خرید دارو و غذا بسته بودند‌.

سردار سلامی اضافه کرد: در کنار  فشار سیاسی بی‌سابقه‌ به کشورمان تلاش دارند با عملیات روانی گسترده اعتماد مردم به ولی و امام خود را تحت تأثیر قرار دهد چراکه نفوذ کلام ایشان تسخیرکننده‌ترین ابزار قلوب، مرزها و جوامع است.

وی ادامه داد: در عرصه شبیخون فرهنگی نیز دشمنان تمام توان خود را به کار گرفتند تا نفوذ انقلاب اسلامی را در منطقه و جهان کمرنگ کنند غافل از اینکه این نفوذ و حضور فیزیکی نیست بلکه اندیشه انقلاب اسلامی است که در اذهان، افکار و قلوب ریشه دوانده است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: دشمنی که نه در تحریم است و نه در فشار جهانی، در حال فرار است و توان حل مشکلات خود را ندارد و در مقابل این نظام و انقلاب و ملت به زانو درآمده است.

ساعتی پیش سردار سلامی با قدردانی از عابدین خرم، سردار اصغر عباسقلی زاده را به عنوان فرمانده جدد سپاه عاشورا معرفی کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها