کمک مجمع خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

شاهرود_ ۸ دستگاه یخچال دارویی به همت مجمع خیرین سلامت شاهرود خریداری و در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۵۸۰۳
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

کمک خیرین به دانشگاه علوم پزشکی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، به همت نیکوکاران و خیرین حوزه سلامت شاهرود تعداد ۸ دستگاه یخچال دارویی به ارزش ۱,۱۰۲,۰۰۰,۰۰۲ ریال جهت استفاده در مراکز بهداشتی و درمانی بیمارستان‌ها توسط مجمع خیرین سلامت شاهرود خریداری و در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قرار گرفت.
یخچال دارویی جهت نگهداری نمونه‌های دارویی در دما‌های خاص و مشخص شده قابل استفاده هستند. به همین منظور از مجموع یخچال فریزر دارویی اهدایی، ۴عدد به معاونت غذا و دارو، ۲ عدد به بیمارستان امام حسین (ع) و ۲ عدد به بیمارستان امام رضا میامی اختصاص می‌یابد.
دارو‌های حساس به حرارت، واکسن ها، محصولات دارویی و پزشکی باید در محیط سرد ذخیره شوند و این محصولات نیاز به شرایط ذخیره سازی پایدار دارند که توسط یک یخچال معمولی تضمین نمی‌شود.
شماره حساب مجمع خیرین سلامت جهت دریافت کمک‌های مردمی
شماره حساب بانک صادرات: ۰۲۱۳۱۴۱۹۴۹۰۰۶
شماره کارت: ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۲۲۵۳۴۴
شباء بانک صادرات: IR ۷۷۰۱۹۰۰۰۰۰۰۰۲۱۳۱۴۱۹۴۹۰۰۶
شماره تماس مجتمع خیرین سلامت شاهرود: ٣٢٢٣٣۶٠٠_٠٢٣
آدرس مجمع خیرین سلامت: شاهرود- خیابان فردوسی-جنب مرکز بهداشتی درمانی عظیما.
پیشرفت همراه سرای بیماران بیمارستان امام حسین (ع)
این پروژه در ۴طبقه برای استفاده همراهان بیماران توسط مجمع خیرین سلامت شاهرود و با نظارت دفتر فنی و عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ساخته میشود و برای استفاده همراهان بیماران در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد.
لازم به ذکر است که عملیات ساخت این پروژه خیرساز در روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه ۹۹ شروع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار