جانشین فرمانده سپاه هوراند:

مبارزه با استکبار باید در بین دانش آموزان نهادینه شود

تبریز- جانشین فرمانده سپاه هوراند گفت: باید درس استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار را در بین دانش آموزان نهادینه و عزت و عظمت ایران اسلامی را که ثمره خون شهیدان می باشد حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۶۰۲۸
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حقیقت صبح امروز در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی حوزه خیبر سپاه هوراند، افزود: حسین فهمیده احیاگر عاشورای حسینی و ترسیم گر کربلای ایران است که با تاسی از حضرت علی اکبر(ع) و حضرت قاسم(ع) به امام و ولایت لبیک گفتن و حماسه جاوید آفرید.

وی ادامه داد: امید که با هم افزایی و هماهنگی بیشتر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و با تحقق رویش های انقلاب در مدارس  بتوانیم در راستای دفاع از ارزش های اسلامی و با ایجاد و هدایت فرهنگ شهدا دربین نسل های امروزی جامعه شرمنده شهیدان وطن نشویم.

مدیر آموزش و پرورش هوراند نیرز در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و 13 آبان گفت: آموزش و پرورش  به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای اجرایی است بخصوص در این دهه نقش مهم و تاثیر گذاری در انتقال مفهوم انقلاب اسلامی به نسل جدید را بر عهده دارد.

زارعی ادامه داد : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشناسازی دانش آموزان و جوانان با رشادت های رزمندگان و اهداف شهدا و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن بسیار مهم است که لازم است برای دانش آموزان انتقال داده شود.

وی به  برنامه های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و 13 آبان اشاره و بیان کرد: باید  برای برگزاری و کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی نهایت تلاش خود را بکارگیریم تا برنامه های بسیج دانش آموزی به نحو شایسته عملیاتی شود.

اصغری؛ فرمانده بسیج دانش آموزی خیبر هوراند نیز در ادامه برنامه های بسیج دانش آموزی را اعلام کرد.

صبح امروز جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی حوزه خیبر هوراند در راستای گرامیداشت روز ملی بسیج دانش آموزی و قهرمان نسل چهارمی ویژه برنامه بزرگداشت چلمین روز شهادت شهید علی لندی در دفتر مدیریت آموزش و پرورش هوراند برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها