خبرهای داغ:
رییس اداره هنری و ستاد انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت:یادواره شهدای دانش آموز در استان اصفهان را چندین نوبت با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار کردیم؛ آمادگی داریم اطلاعاتی که در حوزه ایثار و شهادت است در اختیار سپاه، بسیج مدارس و اتحادیه دانش آموزی قرار دهیم و قبل از این نیز اینگونه بوده است.
کد خبر: ۹۳۸۶۰۸۳
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الاسلام سید محمدرضا علاءالدینی در مراسم رونمایی از سایت سرسفره شهدا و کتاب دانشنامه شهدای دانش آموز استان اصفهان(هنرستان فنی ماندگار ابوذر اصفهان) اظهار کرد: برای هر کدام از 23 هزار و 500 شهید استان اصفهان پرونده فرهنگی شهید تشکیل دادیم و گنجینه اسناد بنیاد شهید قابل دیدن است

رییس اداره هنری و ستاد انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه مجموعه اطلاعاتی شهدا در این پرونده های قابل مشاهده است، تصریح کرد: برای شهدای دانش آموز نیز باکس مشخصی داریم؛ 5 هزار و 500 شهید دانش آموز در استان داریم که از این تعداد 500 شهید به دلیل ترک تحصیلی که داشته و بعد از به شهادت رسیدند محل اختلاف است.

وی افزود: یادواره شهدای دانش آموز در استان اصفهان را چندین نوبت با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار کردیم؛ آمادگی داریم اطلاعاتی که در حوزه ایثار و شهادت است در اختیار سپاه، بسیج مدارس و اتحادیه دانش آموزی قرار دهیم و قبل از این نیز اینگونه بوده است.

محمدرضا علاءالدینی عنوان کرد: هدف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که این به عنوان یک فرهنگ پیشرو بتواند در متن جامعه قرار بگیرد چرا که ما هر چه داریم و نداریم به تعبیر امام خمینی از محرم و صفر است که در واقع گل محرم بحث شهادت سرور و سالار شهیدان کربلاست و این به معنای فرهنگ ایثار و شهادت است.

رییس اداره هنری و ستاد انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان بیان کرد: اگر ما جلسات و برنامه ها را به یاد شهدا برگزار می کنیم در واقع می خواهیم فرهنگ شهدا را زنده نگاه داریم.

وی خاطرنشان کرد: هر چه داریم صدقه سری شهداست؛ اگر امنیت و رشد و پیشرفتی در مسایل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در این مملکت است همه به خاطر شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها