خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین؛
امیری گفت: نخستین رویداد تولید محتوا دیجیتال فضای مجازی بسیج، از ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه سالجاری در قزوین و به طور همزمان در سراسر کشور در سه حوزه انیمیشن، نرم افزار و بازی های موبایلی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۸۶۰۸۷
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

مرتضی امیری، مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تولید محتوا دیجیتال فضای مجازی بسیج بیان کرد: این رویداد از ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه سالجاری در قزوین و به طور همزمان در سراسر کشور در سه حوزه انیمیشن، نرم افزار و بازی های موبایلی برگزار می شود.

 

وی گفت: سومین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج امسال برگزار می شود و برای نخستین بار است که در استان قزوین این رویداد برگزار می شود و تیم های برتر پس از گذراندن روند رویداد، به مسابقات کشوری در تهران راه می یابند.

«محتوا»، پادشاه و جریان ساز است

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: محتوا پادشاه است چرا که محتوا می تواند جریان سازی کند و لذا تولید محتوا نیازمند تکنیک است و تولید کننده محتوا باید به فضای مجازی و سلیقه مخاطب آشنایی داشته باشد تا بتواند آنچه نیاز فضای مجازی است را تهیه نماید.

انیمیشن، نرم افزار، بازی موبایلی محورهای نخستین رویداد تولید محتوا دیجیتال فضای مجازی بسیج

امیری با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد: تولید محتوا در بستر فضای مجازی تکنیک های خاص خود را دارد و این رویداد با محور تولیدات فاخر و با کیفیت در فضای مجازی برگزار خواهد شد و لذا حوزه های تخصصی انیمیشن، نرم افزار، بازی موبایلی به صورت کار تیمی در نظر گرفته شده است. این تیم ها از دو نفر تا پنج نفر بدون در نظر گرفتن رنج سنی تشکیل می شود که اعضای یک تیم از سنین مختلف و بدون محدودیت جنسیتی می باشند.

اقتدار بسیج، آگاهی سازی، کشف استعدادهای پنهان، از اهداف رویداد است

وی افزود: شناسایی استعدادهای برتر و ظرفیت هایی که تاکنون کشف نشده اند در سه حوزه انیمیشن، نرم افزار و بازی موبایلی از دیگر اهداف رویداد می باشد. همچنین در یک بازه زمانی اندک تولیدات فاخر و با کیفیتی پیرامون موضوعی که همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، به صورت حجمی انبوه از تولیدات ارایه و در فضای مجازی منتشر خواهد شد. همچنین یکی دیگر از اهداف رویداد، نمایش اقتدار بسیج در بعد آگاه سازی و توانمندسازی و تولید محتوا است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: این رویداد فرصتی برای همه گروه های جامعه به ویژه برای بسیجیانی است که استعدادها آنها در زمینه فضای مجازی ناشناخته مانده و همچنین این رویداد یک فضای رقابتی سالم است که تیم ها به رقابت و تولید محتوا می پردازند.

امیری اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف رویداد، رشد و ارتقا تیم هاست. در کنار برگزاری این رویداد طی دوروز، کارشناسانی به عنوان راهنما، به تیم ها کمک می کنند و پاسخگوی سوالات آنها در بحث ایده، سناریو، تولید محصول و حتی در حوزه تکنیک و فنی هستند.

اعلام حضور ۱۵ تیم جهت رقابت در رویداد

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: علاقمندان می توانند از طریق صفحه اینترنتی qazvin_event در اینستاگرام و یا از طریق شماره ۰۹۱۹۲۸۷۷۶۶۲ اطلاعات مربوط به رویداد را کسب نمایند. همچنین داوطلبین در این رویداد تجهیزات اولیه الکترونیکی لازم اعم از لپ تاپ، تلفن همراه و مودم را به همراه داشته باشند.

امیری گفت: تا کنون ۱۵ تیم برای حضور در رویداد اعلام آمادگی کرده آمد که از این تعداد، مصاحبه هفت تیم با موفقیت همراه بود و این امر برای تیم های دیگر نیز در جریان است. در انتها از تیم های برتر در هر بخش رویداد، تجلیل خواهد شد که جوایز تیم های برتر شامل پنجاه میلیون ریال تیم اول هر بخش، تیم دوم چهل میلیون ریال و تیم سوم سی میلیون ریال می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها