خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي استان همدان خبر داد

کشف بیش از ۳۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۴ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در استان فارس و شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۳۴
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع مواد مخدر صنعتی مشخص شد، این باند مورد اشاره با شیوه و شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از مرز‌های استان‌های شرقی به استان‌های غربی می‌کند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان ملایر، خودرو تریلی متهم شناسایی و در بازرسی از آن، ۲۹ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد محرک شیشه کشف و نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در عملیات دوم نیز کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی استان فارس، قاچاقچیانی که با یک دستگاه خودرو سواری قصد انتقال مواد مخدر از استان فارس را داشتند شناسایی و در بازرسی از آن، ۵ کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و دو متهم دستگیر شدند.

وی در پایان بیان داشت: اشراف و تعامل عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات