خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سپاه، پاسدار کرامت مردم و پای کار خدمت به ملت عزیز است

سردار آتانی گفت: سپاه برای حفظ کرامت و آبروی ملت، پای کار تمام خدماتی است که مردم عزیز نیاز دارند لذا موفقیت مدیران انقلابی در ارایه خدمت به مردم عزیز موجب امیدآفرینی و اعتمادسازی می شود.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۳۸
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

 


قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با سردار صباغی، شهردار قزوین بیان کرد: بار دیگر ادبیات انقلاب از پای صندوق های رأی ملت به عرصه خدمت رسید و این نعمت بزرگی است که ملت شریف ایران، انتخاب آگاهانه داشته اند.

وی با اشاره به فعالیت های سر از صباغ شهردار قزوین در عرصه دفاع مقدس گفت: وی مسوول آموزش لشکر علی ابن ابی طالب به فرماندهی شهید مهدی زین الدین بود و لذا به بیان فرماندهان عرصه دفاع مقدس، از سردار صباغ به خوشنامی یاد می شود و امروز تمام خصوصیات این فرمانده توانمند در عرصه مدیریت شهری قزوین بروز کرده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: خوشنامی وی در عرصه دفاع مقدس و در عرصه ساخت مسجد، امروز به شهر قزوین رسیده و سپاه به داشتن نسلی توانمند همچون سردار صباغی و نیز جوانان و فرماندهان سپاه و نواحی که خود را وقف خدمت به مردم و امنیت آفرینی جامعه کرده اند، به خود می بالد.

سردار آتانی عنوان کرد: سپاه برای حفظ کرامت و آبروی ملت، پای کار تمام خدماتی است که مردم عزیز نیاز دارند لذا موفقیت مدیران انقلابی در ارایه خدمت به مردم عزیز موجب امیدآفرینی و اعتمادسازی می شود.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان عرصه دفاع مقدس، ادامه راه شهیدان هستند، گفت: ما تا پای جان پای کار تمام کسانی هستیم که در مسیر شهدا برای ملت عزیز، ارائه خدمت می کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها