خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

بسیج باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای اعتلای کشور بهره گیرد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بسیج باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای اعتلای کشور بهره بگیرد.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۴۸
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه شهید «قاسمی» همدان که در مسجد المهدی کوی کوثر همدان برگزار شد، بیان کرد: پایگاه‌های حوزه شهید «قاسمی» در مناطق محروم و کم برخوردار شهر واقع شده بنابراین جای کار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... در این پایگاه‌ها بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه بنده دست‌بوس تک تک بسیجیان به ویژه بسیجیان مناطق محروم هستم، گفت: بسیجیانی که در مناطق محروم فعالیت می‌کنند از افرادی هستند با اخلاص و توقعات پائین که با امکانات بسیار اندک، کارهای بزرگی انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: از تمام اهالی و مسئولینی که در محله‌ها فعالیت دارند درخواست دارم زیر پرچم بسیج بیایید و به صورت تشکیلاتی عمل کنید، اتحاد رمز پیروزی ما است و هر جا ضربه‌ای به بدنه نظام وارد شده از تفرقه بوده است.

وی به فرماندهان حاضر در جلسه نیز گف: پیشنهاد می‌کنم پایگاه‌ها جلسات همفکری مستمر داشته باشند و از توانایی یکدیگر اطلاع کسب کرده و در انجام برنامه‌ها از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

بقایی افزود: اگر پایگاهی در بحث جهادی فعال است، در اجرای اردوهای جهادی از این پایگاه کمک بخواهید، و پایگاهی که در کارهای آموزشی فعال است، در برنامه‌های آموزشی از‌این پایگاه کمک بخواهید و در بحث‌های اقتصادی و اجتماعی و .‌.. نیز به همین ترتیب عمل کنید.

وی تاکید کرد: از ظرفیت شورای شهر و شهرداری‌ها، دولتمردان و افراد خیر شهر غافل نشوید، بسیج باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای اعتلای کشور بهره بگیرد، ادارات دولتی را کمک کند و از آنها کمک بخواهد و البته دقت داشته باشد که زیر بیرق هیچ اداره‌ای قرار نگیرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمد محمدی طالب، کامران پوینده به عنوان فرمانده حوزه شهید قاسمی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات