خواهر شهید فهمیده:

نوجوانان کشورمان باید پشتیبان وگوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب باشند

خواهر شهید محمد حسین و داوود فهمیده گفت: جوانان و نوجوانان کشورمان باید در همه عرصه ها همچون فرهنگی، هنری، ورزشی، رزمی، سیاسی، اجتماعی و غیره که کشور به آنها نیاز دارد؛ در کنار سلاح علم، اعتقاد به دین باوری را از یاد نبرند و پشتیبان و گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب باشند.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۵۰
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ «فرشته فهمیده» عصر شنبه در مراسم ویژه روز ملی نوجوان در جزیره شهید پرور هرمز که به صورت زنده از رسانه ملی پخش می شد، افزود: «شهید محمد حسین می فرمودند که گوش به فرمان رهبری هستم و هرجا رهبرم اعلام کند، همواره حاضر می شوم»، ما نیز باید یادمان نرود که رهبرمعظم انقلاب تکیه گاه و پشتیبانمان بوده و باید به دستورها و فرمان ایشان عمل کنیم.

وی بیان داشت: اقتدار نوجوانان ما بویژه در تحصیل و در کنار آن تهذیب و ورزش است که در کشور جمهوری اسلامی ایران  پرداختن به این سه مقوله مهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خواهر شهید محمد حسین فهمیده اظهارداشت: در دورانی زندگی می کنیم که 36 هزار نوجوان شهید الگوی بچه های ما هستند و امروز با فرمان حضرت امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم تلاش کنیم که راه این شهیدان را ادامه دهیم.

فهمیده گفت: رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم اعلام کردند که اگر می خواهید تمام برنامه هایتان براساس الگوگرفتن از شهیدان باشد و بتوانیم نقشه 40 ساله آینده را ترسیم کنیم، گام های استوار شما نوجوانان و جوانان می تواند به همه آن ها نتیجه دهد و ثمره اسلام را خواهی دید.

وی خطاب به نوجوانان اظهارداشت: بچه های عزیزم ما مرهون خون تک تک شهدا هستیم و باید با گوش دادن به فرمان رهبرمعظم انقلاب و پشتیبانی کردن از او به خانواده های شهدا و امام شهدا نشان دهیم که هر جا هستید و هر قدمی که شهید برداشته شما جا پای آن شهید خواهید گذاشت و نگذارید خون شهدا هدر برود.

خواهر شهید محمدحسین و داوود فهمیده ابرازداشت: همه خانواده های شهیدان چه آن هایی که زنده هستند و چه آن هایی که درقید حیات نیستند؛ چشم امیدشان به شما بچه هاست و شما هستید که آینده را خواهید ساخت.

وی گفت: پس امید را در دل همه روشن کنید تا بتوانیم برافراشته شدن پرچم ایران را در همه قله ها که با نام ایرانی محک زده شده است، ببینم.

ویژه برنامه ملی روز نوجوان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هشتم آبانماه جاری به میزبانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بحضور مهمانان کشوری و لشکری و با حضور خواهر «شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده» در جزیره شهید پرور هرمز برگزار شد.

جزیره هرمز دارای ۳۸ شهید می باشد که 10 شهید آن شهدای نوجوان و دانش آموز بودند.

 

ارسال نظرات