مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور:

نوجوانان دهه هشتادی در مسیر اقتدار و اعتلای نظام اسلامی ایران گام می بردارند

باستان گفت: نوجوانان دانش آموز دهه هشتادی با الگوگیری از 36 هزار شهید دانش آموز، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در مسیر اعتلای و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی دارند.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۶۴
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، مجتبی باستان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی عصر شنبه در مراسم ویژه روز ملی نوجوان که در جزیره شهید پرور هرمز به صورت زنده از شبکه های رسانه ملی پخش شد، افزود: نوجوان دهه هشتادی با روحیه مقاومت و ایستادگی در عرصه های نظام و انقلاب ورود پیدا می کنند و امروز شاهد نقش آفرینی آن ها در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره هستیم.

وی خطاب به دانش آموزان دهه هشتادی بیان داشت: ایمان دارم که بسیاری از پیشرفت های ایران اسلامی در آینده توسط  شما دانش آموزان اتفاق می افتد؛ چرا که در بیانیه گام دوم، رهبرمعظم انقلاب تکالیفی برعهده تان گذاشته و در سند تحول بنیادین نظام آموزشی نیز ویژگی هایی ترسیم شده که در این مسیر قدم برمی دارید.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اظهارداشت: ما تشکل های انقلابی درون مدارس با کمک آموزش وپرورش برنامه هایی را در حوزه تربیتی و فرهنگی براساس مکتب بسیج در دست طراحی داریم که الگویمان همین نوجوانان هستند.

باستان یادآورشد: در این مکتب نوجوانان دهه هشتادی براساس ویژگی ها والگوهایی همچون «بسیج اهل ارتباط با خداست»، « بسیج اهل کار برای خداست»، «بسیج اهل اخلاص در عمل است»، «بسیج بر غیر ممکن ها غلبه می کند»، «بسیج تفکری است که بن بست ها را می شکند»، «بسیج راه ها را می گشاید»، «بسیج عامل شکست ناپذیری ملت ایران است»، «بسیج درهمه بحران ها در وسط میدان است»، «بسیج خدمتگزار ملت ایران است»، «بسیج اهل حضور در صحنه هاست»، «بسیج پیشرو و خط شکن است» و «بسیج اهل عمل مجاهدانه و اهل زندگی شهادت طلبانه است» در مسیر اعتلا  و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برمی دارد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: ایران اسلامی بعد از انقلاب در مسیر اعتلای و اقتدار بوده و همواره بدون ذره ای درنگ در این راستا به صورت پرشتاب حرکت می کند.

باستان با اشاره به اینکه مسیر اقتدار همان مسیر شهدا، راه شهدا، مکتب امام راحل و رهبرمعظم انقلاب و مسیر متعالی جوانان گام دوم انقلاب است، بیان داشت: این افتخار مرهون تلاش ها، مجاهدت ها، ایستادگی ها و مقاومت های جوانان و نوجوانان شهید ما بوده است.

وی بیان داشت: اگر حوادث قبل از انقلاب را بررسی کنیم، ایران اسلامی در طول این 42 سال افتخارات پرشتاب و دقیقی در حوزه های مختلف از جمله پیروزی کشورمان در دوران طلایی هشت دفاع مقدس، ساقط کردن پهباد جاسوسی آمریکا در سال های 1390 و 1398 و دستگیری متجاوزان تفنگذار آمریکایی در سال 1394 کسب کرده که همواره در مسیر اقتدار و عزت کشورمان بوده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور اظهارداشت: شاهد هستیم اگر کوچک ترین وسیله نظامی و دفاعی استکبار در هرجای جهان مورد هدف قرار گیرد، با آن ها مقابله می کنند ولی در برابر ایران به خاطر مقاومت و ایستادگی جوانان و نوجوانان انقلابی صدایی از آن ها بیرون می آید.

باستان ادامه داد: در سال 1398 وقتی پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق توسط نیروی های مومن انقلابی مورد هدف قرار داده شد، صدایی از آن ها بیرون نیامد و این یعنی اوج عزت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی ایران و در مسیر شهدا حرکت کردن است.

وی خطاب به نوجوانان  جزیره هرمز و ایران اسلامی گفت: الگوی ما شهدای دانش آموز است که باید در مسیر و در مکتب شهدا درس آموز سپهبد شهید سلمیانی، حرکت کرده و روز به روز قله های پیشرفت را طی می کنیم.

 

 

ارسال نظرات