خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

توجه به مناطق محروم باید در اولویت باشد

فرمانده سپاه خوی گفت: توجه به مناطق محروم باید در اولویت باشد.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۷۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی در نشست هم اندیشی با مسئولان سازمان های مردم نهاد و خیرین که در سالن جلسات اداره بهزیستی به همت معاونت اجتماعی سپاه خوی برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات مناطق محروم باید در اولویت قرار گیرد، خیرین و سمن ها در مناطق حاشیه نشین نسبت به مسائل فرهنگی و معیشت مردم حساس باشند.

وی ادامه داد: سپاه همواره در کنار خیرین محترم و نهادهای مربوطه بوده بوده و امروز مسئولین شهرستان اعم از کمیته امداد و بهزیستی و ... در جهت کمک به مناطق محروم و شناسایی افراد نیازمند از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

این مسئول تاکید کرد: باید عزت نفس طبقات محروم را مدنظر قرار دهیم و شان و منزلت آنان را حفظ کنیم و هدف از تشکیل این جلسات ساماندهی و سازماندهی فعالیت ها برای کمک به افراد نیازمند است و امروز همه ما مدیون این ملت فهیم و شهیدپرور هستیم و باید تلاش مضاعف کنیم، تا بتوانیم رضایت خداوند متعال را به دست آوریم و دین خود را به انقلاب ادا کنیم.

سردار علایی، ساخت سالن ورزشی، مرمت خانه های محروم، معرفی معتادین به کمپ ترک اعتیاد، اهداء بسته های معیشتی و آموزشی و بهداشتی در مناطق کم برخوردار و معرفی افراد بی بضاعت به مراکز درمانی و توانبخشی را از جمله فعالیت های این سپاه عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات